Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

j3nt3

j3nt3

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 12:56

kom op andoidworld jullie lopen ver achter de feiten aan met het nieuws mag wel wat meer actie hier komen

De ongetwijfeld nog vele HTC Desire-gebruikers zullen halsreikend uitkijken naar de beloofde Gingebread-update voor dit toestel. HTC geeft een statusupdate en zegt bezig zijn met wat laatste ‘testen’ voordat de update uitgerold wordt

Zoals jullie hebben kunnen lezen had de Gingerbread-update voor de HTC Desire wat voeten in de aarde: HTC besloot eerst geen update te geven, en na wat geklaag door Desire-gebruikers via Facebook werd opeens besloten een iets uitgekledere versie (vanwege geheugengebrek, wat het originele argument was) van Gingerbread tóch uit te geven.
Momenteel laat HTC de Desire-gebruikers weten dat de update af is, maar nog even moet testen op bugs en allerhande andere dingen die de kwaliteit in de weg kunnen staan. Op de Facebook-pagina van HTC kunnen we het volgende lezen:

Hi all- We’re excited to share that we are testing our build of Gingerbread for HTC Desire and will start doing quality assurance for it this week. When we have an update on availability we’ll post another announcement. Thanks for your support!
Duimendraaien dan maar, die update voor de Desire komt eraan! En geen slecht idee, voor een toestel dat ’slechts’ anderhalf jaar oud is

Bewerkt (2 juli 2011 12:56)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 13:47

Hoezo loopt Androidworld achter de feiten aan dit is al lang geen nieuws meer. Bovendien gaat er in de Desire forums (waar de desire eigenaren dus zitten) al weken berichten hierover. Jij weet het ik weet het iedereen weet het. Gelijk roepen dat Androidworld ver achter de feiten aan loopt is niet alleen overdrijven maar ook nog een zinloos moeilijk doen.

Het team van AW bepaald dagelijks welke onderwerpen die dag in artikelen aan het licht komen. Het is niet dat dit niet bekend is het is niet boeiend om elke dag “HIJ IS ER BIJNA” artikelen te gaan schrijven.

En om even op het onderwerp zelf in te gaanAnderhalf jaar is in telecomland toch al redelijk bejaard. Ik denk dat wij desire eigenaren blij mogen zijn dat we de update nog krijgen. Aangezien aandacht vaak naar nieuwe toestellen gaat en daar heeft HTC er natuurlijk heel erg veel van nu. Zelf wacht ik overigens niet op de officiele update ik ben tevreden met alle Gingerbreadroms die verkrijgbaar zijn

Bewerkt (2 juli 2011 13:47)
j3nt3

j3nt3

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 14:35

IDD ver achter

want ik lees hier zelf ook en staat nergens dit nieuws dat er 30 juni begonnen is met testen met datum er bij
en dat een week na het testen de update zal komen

weet niet onder welke steen jij vandaan komt

maar als je de text leest weet je zelf heel goed dat dit nieuws gewoon op de voorpagina thuis hoort

bericht komt van htc zelf

niet zomaar uit de lucht getrokken zo als in andere forums

is hier trouwens tog mar een dooie boel want zo druk is het heir niet op het forum

mag best meer actie gebeuren hier

Bewerkt (2 juli 2011 14:35)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 15:06

Gebruik hoofdletters, komma's en punten. Blijf vriendelijk en beleefd, als je tenminste serieus genomen wilt worden.

Bewerkt (2 juli 2011 15:06)
j3nt3

j3nt3

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 15:09

galaxyjet;187473
Gebruik hoofdletters, komma's en punten. Blijf vriendelijk en beleefd, als je tenminste serieus genomen wilt worden.

wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
reageer dan niet

zelfs de tijd deugt niet op dit forum mogen ze eerst ook wel eens wat aan doen

Bewerkt (2 juli 2011 15:09)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 15:17

j3nt3;187475
reageer dan niet

Dat kan je prima zelf doen.

Bewerkt (2 juli 2011 15:17)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 15:48

j3nt3;187475
reageer dan niet

Reageer de volgende keer op een normale manier. Overigens er is genoeg activiteit op het forum hier.

Bewerkt (2 juli 2011 15:48)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 19:30

Ik begrijp de manier van (af)reageren niet……
Wat jij hebt opgeschreven was al bekend, en gepost op het forum, alleen omdat er een datum niet bij staat
moet jij zo nodig een nieuwe post maken?
Misschien heb je er over heen gelezen, kan toch?

En wat de tijd betreft kan je die zelf best goed nakijken….. en veranderen bij je instellingen.

Bewerkt (2 juli 2011 19:30)

Samsung Note gek,
Note 2,3,4,4, de 5 en de 8.
Nu de Note 9

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 19:37

AL met al reageren we allemaal weer op dit bericht, incluis mezelf en geven we de poster weer de aandacht die hij/zij helemaal niet verdiend. In mijn ogen kan hier dan ook beter een slotje op.

Bewerkt (2 juli 2011 19:37)
j3nt3

j3nt3

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 20:14

jullie zijn hier wijnig gewent

ik zeg niks verkeerds

hoeveel mensen met een Andoid telefoon zijn er? miljoenen
kwa drukte op deze site is het dus erg laag maar een paar ingelogte gebruikers
en een bultje ongeregistreerde kijkers

dat is in mijn ogen zeer laag vergeleken de android telefoon en omdat het hier wel drukker WAS
klopt het ergens tog iets niet?

mag wel wat meer gebeuren hier

beetje actie in de topics is niet verkeerd en trekt mensen
beter teveel informatie dan te wijnig

mensen willen graag wat telezen hebben als je hier kijk word er soms een nieuw topic geopend en soms eens geageerd

moet echt veel beter kunnen

een mening geven is niet verboden

en om daarom een topic opslot te gooien is onzin

Bewerkt (2 juli 2011 20:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren