Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

paul

paul

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 18:33

Zoeken op youtube via een pc op bijv. Sum 41 zorgt ervoor dat de ‘echte’ video's van deze band te zien zijn. Probeer ik dit via de google application of via de browser (youtube.nl), dan zijn de resultaten (onbevredigend) anders.

Je krijgt dan filmpjes te zien die mensen zelf geupload hebben, maar ik persoonlijk hoef niet te zien hoe youtube-gebruiker1829374 een nummer van de band repeteert. Ik wil gewoon de clips zien!

Er staat een optie bij de youtube application waarbij gesorteerd wordt op tijd. Deze kan ik echter niet uitzetten. Ik vind dit zo vaag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dezelfde zoekresultaten krijg?

Hier is een voorbeeld met Sum 41 (wat je normaal vindt op youtube): http://www.youtube.com/results?search_query=sum+41&search_type=&aq=f

Wat ik zie op me mobiel (maakt niet uit of via application of browser) zijn live optredens, mensen die nummers naspelen of andere niet boeiende filmpjes… Edit: Dit dus: http://m.youtube.com/results?hl=nl&gl=GB&client=mv-google&q=sum+41&submit=Zoeken

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de htc google dezelfde zoekresultaten oplevert als mijn pc-browser?

Alvast bedankt Paul

Bewerkt (22 april 2013 12:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren