Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Angelique0203

Angelique0203

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:27

Hoihoi

Misschien staat het wel al ergens maar ik kom er niet meer uit met google en hier! Dus bij deze mijn verhaal en misschien kunnen jullie me helpen. (excusses voor mijn slechte spelling, komt door mijn afkomst)

Gister heb ik een telefoon overgenomen via marktplaats de HTC Desire, gewoon gecheckt of hij alles deed en hij deed alles, was simlock vrij en ben er een beetje mee gaan spelen waar zij bij was. Alles deed het en het meisje betaald op naar huis.

Eenmaal thuis aan gekomen wifi aan gezet en wat dingen gedownload, task killer/manager, angry birds, foursquere, whatsapp en 2 spelletjes. Ging prima en snel alles gedownload en alles stond klaar.

Dus ik ga een berichtje sturen met whatsapp naar me vriendin, en toen begon het gedonder! Telefoon chrashde zeg maar en sloot zichzelf af en starte op nieuw op, maar bleef hangen in het begin scherm, dus baterij er uit, weer aan zetten maar blijft bij het zelfde probleem zitten

Harde reset alles al geprobeerd maar hij blijft het niet doen. Heb hem dus een hele nacht uit gelaten. Net weer aangezet kon weer dingen doen, weer op wifi en ging 2 dingen downloaden en weer af bij het zelfde als gister.

Wat kan het zijn, wat kan er aan gedaan worden? En ja ik heb al heel veel geprobeerd.. Maar niks nopes nada.

Alvast bedankt voor het mee denken en antwoorden

Groetjes,
Angelique

Bewerkt (3 april 2011 11:27)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:35

Heb je al geprobeerd hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Wanneer je dit doet zou het toestel helemaal terug moeten worden gezet naar de instellingen zoals hij is gekocht (in jou geval niet jou instellingen maar de instellingen van de eerste koper).
Je verliest wel al je informatie die je erop hebt gezet, zoals wachtwoorden en dergelijke, maar gezien het feit dat je hem nog niet zo eg lang hebt is he niet zo'n groot probleem. Je kan, wanneer hij het weer doet, alle apps en instellingen terug zetten.
Hopelijk lukt dit voor je.

Succes

Bewerkt (3 april 2011 11:35)
Angelique0203

Angelique0203

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:41

Hoi,

Bedankt voor je antwoord, nee zelfs bij de fabrieksinstellingen kan ik niet komen, wel heb ik door middel van de volumen omlaag knop ik dat menutje alles al geprobeerd en gedaan maar hij wilt het dan nog steeds niet doen.

Dan herstart hij de telefoon weer en blijft hij weer bij het witte scherm met HTC er ophangen.

Groetjes
Angelique

Bewerkt (3 april 2011 11:41)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:48

Je kan niet bij fabrieksinstellingen komen wanneer je je telefoon aan hebt?
Via instellingen en dan je fabrieksinstellingen terug zetten? (Weet niet meer precies waar het zit omdat ik al een lange tijd een andere ROM gebruik)
Volgens mij is het ook mogelijk om je fabrieksinstellingen te resetten via volume naar beneden en dan de powerknop indrukken, als het goed is moet daar ook een regeltje zijn wat betreft resetten van instellingen.

Bewerkt (3 april 2011 11:48)
Angelique0203

Angelique0203

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 11:55

Nee het is dus zo dat mijn telefoon helemaal niet aan gaat, hij blijft bij een wit scherm met HTC hangen, ik heb alles al geprobeerd via de manier wat jij zei maar hij blijft bij het witte schermhangen zeg maar

Bewerkt (3 april 2011 11:55)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 12:26

Vreemde zaak dit. Dus je hebt via het menu waar je inkomt met de volume knop naar beneden gekozen voor recovery en vervolgens voor wipe data/factory reset?

Bewerkt (3 april 2011 12:26)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 12:28

Ik heb niet veel oplossingen meer maar je zou hier nog eens kunnen kijken.
http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/11276-htc-desire-blijft-op-logo-staan.html of eventueel kijken of het mogelijk is om de originele software er opnieuw op te zetten via http://www.androidworld.nl/forum/htc-desire/14525-krijg-stock-rom-niet-op-desire.html

EDIT: Je krijgt nu goeie hulp zie ikGarduna gaat zich erin mengen… Dat jij nog geen V.I.P. status hebt
Tis idd een vreemd verhaal, heb hier en daar al een beetje lopen zoeken op het forum wat erop lijkt.

Bewerkt (3 april 2011 12:28)
Angelique0203

Angelique0203

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 12:30

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga even kijken naar de links die je me gegeven heb.

Het is inderdaad raar, ja heb ze allebei meerdere keren geprobeerd en dan moet hij zeg maar restarten maar dan blijft hij op het scherm staan

Dankjewel voor het zoeken Raffie, ik ben zelf ook nog steeds aan het zoeken, hier maar ook op google, beiden komen de dingen wel overheen maar niet echt een duidelijk verhaal hoe het eventueel verlopen is, moet je hem ter reperatie sturen, kan je hem zelf nog redden etc

We blijven hoopvol zoeken en hopen dat hij toch stiekem het gewoon weer gaat doen!

Bewerkt (3 april 2011 12:30)
Angelique0203

Angelique0203

• Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 13:48

Nog een los vraagje, ik heb wat dat betreft geen verstand er in. Nu ik hem niet meer op kan starten zeg maar, kan ik hoe dan ook eventueel de software wat er opstaat gewoon verwijderen? Of er opnieuw opzetten? Zoja, hoe kan ik dat het beste doen?

Ben bijna instaat om het toestel in de vijver te gooien (ook zo zonde) toen hij het deed was ik in de wolken, maar nu niet meer

Bewerkt (3 april 2011 13:48)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 14:21

Je zou kunnen proberen dit te downloaden op je computer, je telefoon aan te sluiten met de USB kabel, die je er hopelijk wel hebt bij gekregen, en het bestand, dat je hebt gedownload op je computer, te starten en de rest zou vanzelf moeten gaan.
Nu moet ik wel zeggen dat ik niet weet of dit werkt wanneer je telefoon niet geroot is, maar goed hij doet nu helemaal niks dus het proberen waard lijkt mij.

Bewerkt (3 april 2011 14:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren