Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ken957

Ken957

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2011
  • 13:40

lowlow;178154
Als ik die gelekte ‘officiële’ Desire gingerbread ROM, met sense 2.1 dus (3.0 vind ik niet nodig dus) installeer. Kan ik daar dan apps2sd op installeren? Is dat dan met S2E?

Installeer gewoon RCMixS 2.0 zoals ik heb gedaan.
Sense 2.1 met het lockscreen van 3.0, betere combinatie kun je niet hebben.
Alles gaat supervlotjes. Het enige is dat je je SD kaart moet herpartitioneren en een EXT3 partitie van 1gb moet aanmaken. Verder gaat alles vanzelf eenmaal geflashed.
Nooit meer geheugenproblemen.. en je hebt de nieuwe handigere HTC Sense.

Let wel, videocamera is niet perfect, bij alle custom roms. Filmen kan je enkel goed in landscapemodus, en de 720p functie werkt niet zo super. Breedbeeld op 480x800 gaat wel perfect.

Bewerkt (15 juni 2011 13:40)
lowlow

lowlow

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2011
  • 11:17

Ik heb nu al een hele tijd AcesMod007, was daar vrij tevreden van maar heb daar de laatste tijd toch redelijk wat problemen mee.
Echt snel is hij nooit geweest. Bedoeling is om heel binnenkort een nieuwe android phone te kopen, zo goed als zeker de Nexus Prime.

Bij deze stel ik dan nog even mijn vraag opnieuw, wat is de beste -volledig standaard- official ginderbread Desire ROM, dus OTA, RTM, ongewijzigd maar dan wél met apps2sd!

(ik wil 'm zelf een pak sneller en ook met het oog de Desire binnenkort te verkopen)

Bij deze kunnen we deze topic dan ook als afgerond zien want er zal geen update meer volgen voor de desire, de modded ROMs zijn ook al stilaan aan het uitsterven merk ik (xda).

Alvast many thanks!

Bewerkt (12 oktober 2011 11:17)
sk_nl

sk_nl

• Lid sinds 18 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 14:52

Ik heb net Leedroid geïnstalleerd in de hoop apps2sd te kunnen gebruiken. met gparted een ext4 partitie op mijn sd kaart gemaakt en daarna Leedroid erop. Apps2sd werkt echter niet ik heb nog steeds maar 121MB telefoongeheugen (te zien in instellingen=>SD- en telefoongeheugen). Heb ik iets verkeerd gedaan of moet ik nog iets instellen?

Bewerkt (23 oktober 2011 14:52)

Nexus 10 | HTC One X | HTC One M7

g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2011
  • 16:53

Hij ziet je ext4 ook niet bij je intern geheugen op.
Je zal zien mits goed geinstalleerd dat wanneer je nu apps installeerd je geheugen steeds maar heel iets terug loopt omdat het meeste nu op je ext partitie komt

Bewerkt (23 oktober 2011 16:53)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 23 oktober 2011
  • 17:08

Of toest in een terminal app:
su en dan:
a2sd check en kijk wat er staat.

Bewerkt (23 oktober 2011 17:08)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren