Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SilentScreamer

SilentScreamer

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2011
  • 17:30

Beste Android/Desire fans,

Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb soms nogal wat problemen met de software van de Desire. Ik heb vanwege de enorm lage capaciteit van het telefoongeheugen veel apps op mijn sdkaart gezet, maar als ik de USB stekker eruit haal nadat ik de laptop niet meer gebruik, kan ik de applicaties niet meer openen, deze koppelingen ‘'zijn niet meer op deze telefoon geïnstalleerd’'. Heeft hier iemand een oplossing voor, wordt er namelijk helemaal krankjorem van als ik dat ding telkens opnieuw moet opstarten in de hoop dat die het wel gaat doen.

Hetzelfde probleem heb ik ook wel eens met mijn mobiel internet connectie van Vodafone. Die valt soms plotseling weg, rond de jaarwisseling zelfs 3 weken (!) weggeweest, en toen ineens na een reboot werkte die weer, maar nog steeds valt de verbinding helemaal weg, terwijl ik normaal op die plek een HSPA verbinding heb…

Iemand tips & trucs?

Bewerkt (27 februari 2011 17:30)
o78nick

o78nick

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2011
  • 18:32

probeer is om naar instellingen>> sd en kaartgeheugen>> sd kaart koppelen of iets.. hij staat misschien ontkoppelt en hij kunt de apps dus niet vinden.
Suces!!

Bewerkt (27 februari 2011 18:32)
Justout777

Justout777

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2011
  • 18:44

Het geheugen kaartje dat ik gratis bij mij Desire kreeg had ook veel mankementen. Ik heb een nieuwe aangeschaft in de winkel en heb nu geen problemen meer !

Bewerkt (1 maart 2011 18:44)
LWD360

LWD360

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2011
  • 18:53

Justout777;111464
Het geheugen kaartje dat ik gratis bij mij Desire kreeg had ook veel mankementen. Ik heb een nieuwe aangeschaft in de winkel en heb nu geen problemen meer !

Hier precies hetzelfde probleem. Mijn vriendin en ik hadden beide problemen met de SD card.
Zelf maar een nieuwe 16gb card aangeschaft en no problem's.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Bewerkt (1 maart 2011 18:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren