Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

losteelos

losteelos

• Lid sinds 09 augustus 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2009
  • 13:03

hallo allemaal,

Gister zat ik te dingen te proberen met mijn g2, toen heb ik ingesteld dat je de telefoon kan beveiligen met behulp van een patroon, soort boter kaas en eieren idee dus. Dat heb ik ingesteld.
Mijn vriendin heeft daarna gedacht dat het een spelletje was wat open stond en is gaan uitvogelen hoe het precies werkt, resultaat: “te veel patroon pogingen”.

nu moet ik inloggen op mijn gmail account. alleen hij blijft inlognaam/ wachtwoord onjuist aangeven ik heb zowel email.adres gebruikt als email.adres@gmail.com gebruikt met het juiste wachtwoord.. alleen hij blijft aangeven dat het onjuist is..

hoe deblokkeer ik mijn telefoon weer.., ik wordt nu gebeld en gesmst maar kan niet opnemen

alvast bedankt voor jullie reacties

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2009
  • 13:14

losteelos
hallo allemaal,

Gister zat ik te dingen te proberen met mijn g2, toen heb ik ingesteld dat je de telefoon kan beveiligen met behulp van een patroon, soort boter kaas en eieren idee dus. Dat heb ik ingesteld.
Mijn vriendin heeft daarna gedacht dat het een spelletje was wat open stond en is gaan uitvogelen hoe het precies werkt, resultaat: “te veel patroon pogingen”.

nu moet ik inloggen op mijn gmail account. alleen hij blijft inlognaam/ wachtwoord onjuist aangeven ik heb zowel email.adres gebruikt als email.adres@gmail.com gebruikt met het juiste wachtwoord.. alleen hij blijft aangeven dat het onjuist is..

hoe deblokkeer ik mijn telefoon weer.., ik wordt nu gebeld en gesmst maar kan niet opnemen

alvast bedankt voor jullie reacties

kun je niet gewoon na een 30 sec. weer proberen en de boel weer openen dat kan bij mij. anders eens online in je gmail inloggen en dan nog eens proreben.

losteelos

losteelos

• Lid sinds 09 augustus 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2009
  • 13:19

bedankt voor je reactie, mijn telefoon heb ik vorige week geroot, een backup terugzetten blijkt ook te werken. ik heb m nu ook gewiped, ik moet m'n gmail instellen en nu werkt alles weer.

oplossing:

backup terugzetten of wipen

mvg

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2009
  • 13:25

ok daqn ook prima

mathijs.c

mathijs.c

• Lid sinds 30 januari 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2010
  • 00:44

Ik heb het zelfde probleem met de samsung galaxy spica I5700
ik kan niet meer in me menu komen niks meer.
alleen muziek met behulp van mijn oordopjes.
ik kan moet inloggen met een G-mail adress en dat lukt ook niet.
Hoe kan ik hem back upen zonder in het mobieltje te komen?
of whipen waar je over praat?

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
ThunderKatana

ThunderKatana

• Lid sinds 18 maart 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2010
  • 23:11

Mijn Spica was ook geblokkeerd door middel van een unlock programma. Hierbij moet je een patroon tekenen. Door geklungel van mij had ik dit 5 keer fout gedaan. Hierna kwam ik bij een scherm terecht waarbij ik alleen maar mijn gebruikersnaam en ww moest invullen. Echter deze wist ik niet meer. Ik kon alleen een noodnummer bellen.

Oplossing:

1. Je belt jezelf ook met een andere telefoon
2. De telefoon opnemen
3. Met mijn Spica kan ik tijdens het bellen ook naar elk menu toe zonder op te hangen. Zo kan ik dus naar mijn hoofdmenu toe en daar stond het unlock programma ook bij. Deze heb ik uitgezet.
4. Telefoon ophangen
5. Je kunt je telefoon weer gebruiken

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 19 maart 2010
  • 05:49

ThunderKatana;15561
Mijn Spica was ook geblokkeerd door middel van een unlock programma. Hierbij moet je een patroon tekenen. Door geklungel van mij had ik dit 5 keer fout gedaan. Hierna kwam ik bij een scherm terecht waarbij ik alleen maar mijn gebruikersnaam en ww moest invullen. Echter deze wist ik niet meer. Ik kon alleen een noodnummer bellen.

Oplossing:

1. Je belt jezelf ook met een andere telefoon
2. De telefoon opnemen
3. Met mijn Spica kan ik tijdens het bellen ook naar elk menu toe zonder op te hangen. Zo kan ik dus naar mijn hoofdmenu toe en daar stond het unlock programma ook bij. Deze heb ik uitgezet.
4. Telefoon ophangen
5. Je kunt je telefoon weer gebruiken

Wel dit vind ik nu een supertip. Zal dan waarschijnlijk wel werken voor elke android telefoon.

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2010
  • 15:18

Wow, een vette beveiligingsfail.. Wel handig om de unlocken, maar wat als er ongeautoriseerde toegang wordt verkregen op deze manier?

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2010
  • 15:42

Het probleem is opgelost.
En voor we helemaal offtopic gaan slotje slotje slotje erop

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren