Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gupardox

Gupardox

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 22:12

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, mijn geheugen voor apps op mijn telefoon zit bijna vol (nog 5mb van de 140 over) en als ik optel hoeveel mb ik aan apps heb is het ongeveer 50mb, waar zijn die andere mb gebleven? Nu krijg ik telkens een melding dat het vol zit en kan ik geen andere apps meer installeren…hopelijk heeft iemand een oplossing…

Groeten

Gupardox

Bewerkt (9 februari 2011 22:12)
mario198

mario198

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 22:40

Kopiëren naar extern sd en de instellingen kosten als het goed is ook geheugen

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (9 februari 2011 22:40)
Rikkiej

Rikkiej

• Lid sinds 17 februari 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 22:41

De cache's van verschillende apps gebruiken ook intern geheugen. Open instellingen, toepassigen, selecteer een app, dan zie kan je daar de app op de SD kaart zetten, maar ook de cache wissen!

Bewerkt (9 februari 2011 22:41)
Gupardox

Gupardox

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 23:00

Ik heb met app2sd alle apps die op een sd card kunnen op mijn sd gezet, ik verwijder regelmatig de cache… Staan er misschien programma s op die ik niet kan verwijderen ofzo? Ik kan hierdoor naast flash en maps alleen nog tweetdeck, swype en een paar kleinere apps erop zetten, dit vind ik erg irritant… Heeft iemand nog ideeën of tips, ik hoor ze graag!

Gupardox

Bewerkt (9 februari 2011 23:00)
Memphius

Memphius

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 02:34

Flash staat standaard op froyo. Ik heb er lang mee zitten klooien maar heb de update gedeinstalleerd. De 14 mb ofzo bespaar ik nu en toch werkt flash prima

Bewerkt (10 februari 2011 02:34)
Gupardox

Gupardox

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 15:45

Memphius;99473
Flash staat standaard op froyo. Ik heb er lang mee zitten klooien maar heb de update gedeinstalleerd. De 14 mb ofzo bespaar ik nu en toch werkt flash prima/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Ik heb flash en al het cache geheugen verwijderd, dus ik heb nog ongeveer 15 mb vrij. Toch snap ik dan niet waar al mijn geheugen aan kwijt gaat. Ik zou dus 147 mb ruimte hebben, ik heb ongeveer 50 mb aan apps(alle die bij app2sd staan bij phone only). hierdoor zou ik dus ongeveer 100mb overhouden. Ik wil graag weten waar dit door komt en of ik daar wat aan kan doen. Als ik mijn telefoon root, kan ik dan alle apps op de sd zetten? kan ik hierdoor veel meer apps op mijn telefoon zetten en heb ik geen problemen meer? Ik weet niet of ik wel wil rooten, want als het fout gaat heb ik wel een probleem…

Gupardox

Bewerkt (10 februari 2011 15:45)
windvanger

windvanger

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 20:17

Deze frustratie heeft voor mij de doorslag gegeven om mijn Desire te rooten en te voorzien van een custom ROM. Als je goed de stappen volgt kan er eigenlijk niets fout gaan tijdens het rooten. Er zijn verschillende ROMs te vinden met apps2ext ondersteuning. Er wordt dan een aparte partitie aangemaakt op de SD kaart waarop de apps geïnstalleerd worden. Leedroid is bijvoorbeeld zo'n custom ROM. Zoek maar eens op het forum. Er staat veel over geschreven.

Via Tapatalk op mijn Desire

Bewerkt (10 februari 2011 20:17)

——————

Groet,

Jan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren