Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

moltie

moltie

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 15:35

Wanneer ik de standaard Google navigatie app instel naar een bepaalde bestemming krijg ik de eerste paar aanwijzingen wel te horen maar daarna zwijgt ze in alle talen. Geluid staat gewoon aan, volume open etc. Al een keer opnieuw opgestart, andere apps gesloten, maar probleem blijft bestaan.

Het is een vervelend probleem omdat je steeds op je scherm moet kijken of je al ergens een afslag moet nemen e.d. Iemand dezelfde ervaring, oplossing?

Bewerkt (9 februari 2011 15:35)
Memphius

Memphius

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 02:37

Hmmm ik heb dat niet meegemaakt. Wel geleerd dat navigatie volume binnen het programma een aparte instelling is. Door de mediavolume te vergroten gaat niet de navigatie volume mee. Alle instellingen al doorlopen ?

Bewerkt (10 februari 2011 02:37)
moltie

moltie

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 13:36

Memphius;99474
Hmmm ik heb dat niet meegemaakt. Wel geleerd dat navigatie volume binnen het programma een aparte instelling is. Door de mediavolume te vergroten gaat niet de navigatie volume mee. Alle instellingen al doorlopen ?

Ja, het navi-volume staat vol open. Het vreemde is dus dat de stem eerst werkt en na een paar aanwijzingen stopt zonder dat ik het toestel heb aangeraakt. Lijkt me geen instellingenprobleem?

Bewerkt (10 februari 2011 13:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren