Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cydrone

cydrone

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2011
  • 00:15

Hoi,

ik heb deze HTC desire nu ongeveer twee maanden, heb nog geen problemen gehad tot vandaag,

Het volgende gebeurde :
ik maakte wat foto's en video's in ze stonden in de Gallerij, sommigen waren ineens onleesbaar
(hadden het ? symbool)

dus ik zetten de telefoon een keer aan en uit and toen waren dus alle nieuwe foto's en video's weg.

ik maakte weer wat nieuwe, en ze stonden in de gallerij, waren allemaal bekijkbaar, deed de telefoon uit en weer aan en weer waren ze weg.

dus ik dacht deze keer hang ik de telefoon aan de pc met de usb kabel, en delete de hele
DCIM/100MEDIA map,

telefoon uit / aan .. en toen stonden ze er dus gewoon allemaal weer op,de fotos edie ik dus net gedeleted had! raar!!

maar zelfs nog vreemder,

ik hing de desire weer aan.. formateerde de SD kaart (was volledig geformateerd FAT32) Deze computer gaf aan een lege kaart,

terug op de Desire,

Alle foto's waren weer terug!

geprobeerd te formateren met PANASONIC SDFORMATTER using full erase..

Weer alles terug!

..

SD geformateerd op de Desire,
ook geen oplossing

..
Verwijderen van bestanden met ASTRO ..
ook geen oplossing!

En elke nieuwe foto die je maakt of video worden simpelweg niet opgeslagen,allemaal weg na een uit/aan van de telefoon

heb ook al geprobeerd het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar ook dit werkt niet..

heb al zitten zoeken of er toevallig ergens in het interne geheugen de foto's zitten die dan simpel weg overschreven worden op de sd kaart , maar kan ze niet vinden…
vreemde is wel dat toen ik de 100MEDIA map verwijderde hij in eerste instantie maar 33 fotos kond vinden maar na een paar seconden er toch weer 103 (dit was het totale aantal) fotos gevonden waren

zover als ik weet worden op de desire de fotos toch direct op de sd opgeslagen?
want als ik probeer fotos te maken zonder sd kaart wil dat al geenees…

vreemde is ook dat als de kaart write protected zou zijn hij toch foutmeldingen zou moeten geven?

HELP HELP HELP!
i'm out of options here!

Bewerkt (17 januari 2011 00:15)
mrb

mrb

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2011
  • 21:34

Ik heb dus exact hetzelfde probleem op mijn Desire Z! Het is begonnen met de foto's van oudjaarsavond dus ik denk dat het een bug met de datumaanduiding is ofzo? Als ik foto's verwijder blijven ze als een vraagteken staan en vaak verschijnen nieuwgemaakte foto's niet in de galerij. Pas na het opnieuw opstarten verschijnen de foto's weer in de galerij.. Heel vervelend probleem eigenlijk, klein maar irritant!

Bewerkt (19 januari 2011 21:34)
mrb

mrb

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 21:58

Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb.. Ik zag in Astro toevallig dat de tijden van sommige foto's niet klopten, dus de momenten waarop ze genomen waren klopten niet met de echte tijd. Ik heb nu de tijd handmatig ingesteld en tot nu lijkt alles goed te gaan!

Bewerkt (29 januari 2011 21:58)
dremar

dremar

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2011
  • 14:36

Ik heb dit probleem ook maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn foto's meer te zien op mijn HTC. Hoe kan je de datum aanpassen met Astro.
Heb al een fabrieks reset gedaan. maar niets helpt. wie kan mijn helpen.

Bewerkt (7 februari 2011 14:36)
mrb

mrb

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2011
  • 14:20

Ik bedoelde de tijd aanpassen in instellingen. Dus ipv automatisch laten toewijzen, handmatig een tijd invoeren.. Maar die truc werkt inmiddels ook niet echt meer. Was blijkbaar meer geluk dan wijsheid. Er is een nieuw topic geopend over dit probleem bij de Desire Z!

Bewerkt (15 februari 2011 14:20)
Zonneschijn-Desire

Zonneschijn-Desire

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 15:17

Ik had hetzelfde probleem en ik heb de oplossing !!

Ik heb een nieuwe app gedownloadn: Astro (File manager) dat is een oranje mapje.
Dat is een programma om documenten in op te slaan !

Hij slaat automatisch gemaakte foto's op in deze app, en al mijn verwijderde foto's waren terug !!!!

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 29 december 2011
  • 19:48

Ik heb een nieuwe app gedownloadn:Astro (File manager) dat is een oranje mapje.
Dat is een programma om documenten in op te slaan !

Dit is geen programma om documenten in op te slaan dit is een programma om je sdkaart te bekijken en dingen te kunnen zien, DIngen opslaan doe je toch als nog vanuit je telefoon zelf met een camera applicatie bijv.
De naam zegt het al file manager dus je bestanden beheren er door heen bladeren.

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
Robbesimons

Robbesimons

• Lid sinds 31 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 december 2015
  • 03:18

Hallo iedereen ik heb een HTC desire 610 en uiteraard heb ik ook Facebook en messenger maar als ik fotos bekijk op Facebook slaat hij ze automatisch op ook als ik een spelletje speel en er is reclame neemt hij een screenshot ervan heel irritant want ik heb 8 gb geheuhen en de helft  staat   vol met die fotos. Weet iemand een opplosing 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren