Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

roooooo

roooooo

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 13:50

Desire is ineens heel traag. Bij het van de schermbeveiliging afhalen dus als je gaat beginnen met bellen/internetten wat dan ook , dan is het het ergste.

Ik draaide AWD launcher pro. Daar had ik in het begin geen last mee het kwam pas na een maand.

Gisteren Zeam geinstalleerd en hij draaide een dag best goed en vandaag is het weer super traag en Zeam liep zelfs vast.

What to do?

Bewerkt (13 januari 2011 13:50)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 13 januari 2011
  • 15:02

Installeer eens Watchdog Lite en kijk welke app je systeem zo bezet houdt. Even uit en aan zetten wil ook weleens helpen.

Bewerkt (13 januari 2011 15:02)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

JahFlower

JahFlower

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2011
  • 22:19

dat heb ik ook, als ik dan kijk
In mijn task manager heb ik nog maar 50 mb geheugen over met met 4e draaiende apps. Na ff opnieuw opstarten is het weer dik 150 mb geheugen over.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (13 januari 2011 22:19)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 13 januari 2011
  • 23:30

Task managers moet je niet gebruiken. Android is gemaakt om veel applicaties tegelijk te handelen (multitasken) en waar nodig in te grijpen. Je moet je Windows gedachten even aan de kant zetten en vertrouwen in een systeem dat wel zonder de gebruiker de boel op orde houd.

Bewerkt (13 januari 2011 23:30)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

darkside

darkside

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2011
  • 23:27

Ik heb zelfde probleem.
Bijna elke dag loopt mijn Desire meerdere malen vast.
Batterij uit en weer in.
Start weer op
soms gelijk uit zichzelf herstart
opgestuurd en teruggekregen met een firmware update.
Nu terug.
Na 2 uur zelfde probleem.
Zo te lezen hebben veel mensen last van.

Andere mensen waar dit probleem opgelost misschien hier aanwezig?

Bewerkt (15 januari 2011 23:27)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2011
  • 14:37

Ik heb eens ergens gelezen dat er een bug in Android 2.2 zit waardoor je telefoon erg traag wordt (veroorzaakt door /init proces als ik mij niet vergis). Dit is op te lossen door USB-foutopsporing aan te zetten: menu - instellingen - toepassingen - ontwikkeling en zet een vinkje achter “USB-foutopsoring”. Ik hoop dat dit voor jullie de oplossing is

Bewerkt (16 januari 2011 14:37)
bronstring

bronstring

• Lid sinds 30 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 14:44

Ben wel blij dat ik niet de enige ben, voor mij hetzelfde probleem, ik hoopte na de laatste update (2.2.1) dat ik er vanaf was.
Maar ook ik heb bijna dagelijks een vastloper of zelfs twee keer een spontane reset.
Een collega heeft hetzelfde toestel, maar die heeft geen last.
Toestel is op een paar applicatie na gewoon standaard, dus niet geroot of iets dergelijks.
Ik heb wel dat die tvgids applicatie problemen geeft, die ga ik er nu afhalen.
Ook heb ik de USB tip nu aangezet, wie weet.

Heeft iemand van jullie al gereset naar fabrieksinstellingen?

Groeten,

Evert

Bewerkt (30 januari 2011 14:44)
jjdd

jjdd

• Lid sinds 20 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 20:32

Garduna;82490
Ik heb eens ergens gelezen dat er een bug in Android 2.2 zit waardoor je telefoon erg traag wordt (veroorzaakt door /init proces als ik mij niet vergis). Dit is op te lossen door USB-foutopsporing aan te zetten: menu - instellingen - toepassingen - ontwikkeling en zet een vinkje achter “USB-foutopsoring”. Ik hoop dat dit voor jullie de oplossing is

@garduna: het lijkt er inderdaad op dat dit voor mij de oplossing is, voor de traagheid van mijn htc desire z. Eindeloos gezocht, van alles geprobeerd, niets hielp. Mijn dank is groot!!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren