Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

fons

fons

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 21:12

Via Draadloos en netwerkenheb je Gegevensverbinding: zoals ik het begrijp worden door dit aan te vinken je e-mails geupdated, maar kan je niet op internet.

Via Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken kan je Mobiele gegevens altijd aan aanvinken. Hiermee kan je ??????

Een derde vraag : normaal zou je via Edge, 3G en HSPA zonder wifi of internet moeten kunnen. Mijn gsm duidt dikwijls aan dat hij gebruik maakt van Edge, enz, maar op internet geraak ik niet.

Graag antwoord op deze vragen.

Bewerkt (9 januari 2011 21:12)
blupmans

blupmans

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 21:29

Als je je gegevensverbinding aanzet, dan maak je verbinding met het mobiele internet (3G of GPRS) Dus voor browsen, emailen, etc..

Wat je hebt aan die mobiele gegevens altijd aan weet ik niet precies.. gewoon aanzetten zou ik zeggen ;-)

En je laatste vraag.. Als jij je gegevensverbinding aanzet, en je hebt een internet abbonement, dan kun jij gewoon internetten ;-) In je statusbalk komt dan een 3g/h/g icoontje, met 2 pijltjes erbij die aangeven of je verbinding hebt.

Edge hebben we niet meer in nederland.

Bewerkt (9 januari 2011 21:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren