Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MrSiezen

MrSiezen

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 09:47

Hallo,

Ik heb sinds een tijd problemen met de camera functie van mn Desire.
Ik merkte het voor het eerst toen ik wat foto's in de sneeuw wilde maken. Het kwam er op neer dat alles werkte totdat ik werkelijk de foto wilde maken. Ik kon op de trackbal blijven drukken, maar hij maakte geen foto.

Nu maakt ie inmiddels wel weer foto's, maar filmpjes maken lukt nog steeds niet. Zodra ik op opnemen druk, verdwijnt de hele camera interface en laat ie alleen nog maar zien wat de lens ziet, maar maakt geen opname.

Als ik dit eenmaal geprobeerd heb, wordt Android trager en ik heb het idee dat batterij ook veel sneller leegloopt…

Wat kan er mis zijn?

PS. net deze ochtend de laatste android update geïnstalleerd, geen verschil…

Bewerkt (28 december 2010 09:47)
MrSiezen

MrSiezen

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 09:57

Oops zie nu al 2 andere posts over dit onderwerp! Zie dat formatteren de beste optie is… Dit kan niet door de telefoon zelf gedaan worden, of wanneer die is aangesloten op de pc via usb?

Bewerkt (28 december 2010 09:57)
papavanjeroen

papavanjeroen

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 11:14

Precies. Bij mij (en een paar anderen) werkte het formatteren. Maar bij mijn weten kan dat niet op de telefoon zelf. Gewoon kaartje in de PC/laptop stoppen en dan formatteren (FAT32), nádat je een back-up gemaakt hebt.
Nogmaals, dit werkte bij mij. Hoeft niet dé oplossing te zijn.

Bewerkt (28 december 2010 11:14)
MrSiezen

MrSiezen

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 14:09

Moet je wel een pc hebben waar je je kaartje in kunt proppen

Bewerkt (28 december 2010 14:09)
Mo.

Mo.

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 14:56

Haast alle pc's hebben wel zo'n ingang daarvoor toch? Je hebt wel een adapter nodig natuurlijk waar je MicroSDcard in kan.

Ikzelf heb ook wel eens probleempjes met de camera gehad. Niet deze die jij hebt gehad, maar dat ik dan een foto wil maken en dat er op het scherm ineens allerlei kleuren te zien zijn en dat de lens het beeld in drieën splits en het husselt ofzo. Zo'n apart effect weet je wel, wat je bij instellingen vast ook kunt instellen.
Dan moet ik de camera twee of drie keer opnieuw opstarten en dan doet ie het weer.

Herkent iemand dit probleem? Het is een beetje scheef uitgelegd, ik weet het.

Bewerkt (28 december 2010 14:56)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 15:23

Formatteren kan wel op het toestel zelf. Onder ‘Sd en telefoongeheugen’ in de instellingen staat die optie. Alleen is deze uitgeschakeld als de kaart in gebruik is. Eerst dus in dat zelfde menu de sdcard ontkoppellen.

Bewerkt (28 december 2010 15:23)
MrSiezen

MrSiezen

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 00:03

Voor diegenen die hetzelfde probleem hebben: Het formatteren maakte voor mij niets uit. Kwam na zoeken uiteindelijk een alternatieve oplossing tegen die wel werkte: verwijder de laatst gemaakte (video)opname. Bij mij was het daarna gelijk weer mogelijk om te filmen, meerdere malen…

Bewerkt (4 januari 2011 00:03)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 00:43

MrSiezen;76367
Voor diegenen die hetzelfde probleem hebben: Het formatteren maakte voor mij niets uit. Kwam na zoeken uiteindelijk een alternatieve oplossing tegen die wel werkte: verwijder de laatst gemaakte (video)opname. Bij mij was het daarna gelijk weer mogelijk om te filmen, meerdere malen…
Hoe kan het formatteren dan niet werken? De video's worden ook verwijdert bij het formatteren.

Bewerkt (4 januari 2011 00:43)
MrSiezen

MrSiezen

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 12:59

Nou ja, na het formatteren had ik alles natuurlijk wel weer teruggezet. Heb net nog maar eens een filmpje gemaakt, maar het is nu echt opgelost…
Op een of andere manier vernachelde dat verwijderde filmpje de camera functie…

Bewerkt (4 januari 2011 12:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren