Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Dray

Dray

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 25 december 2010
  • 23:34

Mo.;73454
Bij een vriend van me was hij in de plee gevallen en bij mij was ie helemaal nat geworden door een plas water op mn broek. In beide gevallen even uitgezet, accu eruit, uurtje of twee laten drogen en hij deed het weer als vanouds. Hij ziet er ook gewoon nog precies zo uit als toen ik hem kocht. Heb jij aan de buitenkant enige waterschade?

Zou wel een hoesje kopen voor dit ding als je dat nog niet had. Die Krusell van 17 euro ziet er stijlvol uit en is gewoon erg betrouwbaar.

Nee, aan de buitenkant zie je er niets van.
Het enige probleem wat ik had was dat de aan/uit knop kuren vertoonde. Het beeldscherm ging niet meer uit en soms kwam het power menu gewoon tevoorschijn.
Bij het service center bleek het dus om waterschade te gaan, en ze (zeiden) dat ze hem dus niet konden repareren.
Maar hij doet het wel weer zoals hij het hoort te doen, dus geen klacht hier :p slechts een klein nadeel.

Bewerkt (25 december 2010 23:34)
Sleehond

Sleehond

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 12:43

Batterij en het relatief weinig intern geheugen.

Opsich kan ik aardig leven met het intern geheugen hoor, ik ben niet iemand die 100 apps wil hebben op mijn telefoon. Heb de telefoon nu een maand of 7 (?) en heb nu wel een goede selectie gemaakt van wat ik daadwerkelijk geïnstalleerd heb. Echter, extra ruimte is nooit verkeerd.

Batterij is helaas gewoon een “probleem”. Echter niet alleen van de Desire maar sowieso van alle smartphones. Of dit snel zal veranderen betwijfel ik. Wellicht dat de Gingerbread update er een paar extra uur bovenop kan gooien, dan zal ik al een stuk tevredener zijn. Als de telefoon maar de eind van de dag haalt met redelijk wat bellen/smsen/games/internet en dat lukt momenteel niet altijd. Als Gingerbread dat wel lukt, ben ik een tevreden man. Elke nacht aan de oplader is voor mij immers geen probleem.

Bewerkt (26 december 2010 12:43)
Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 20:51

Sleehond;73532
Batterij en het relatief weinig intern geheugen.

Opsich kan ik aardig leven met het intern geheugen hoor, ik ben niet iemand die 100 apps wil hebben op mijn telefoon. Heb de telefoon nu een maand of 7 (?) en heb nu wel een goede selectie gemaakt van wat ik daadwerkelijk geïnstalleerd heb. Echter, extra ruimte is nooit verkeerd.

Batterij is helaas gewoon een “probleem”. Echter niet alleen van de Desire maar sowieso van alle smartphones. Of dit snel zal veranderen betwijfel ik. Wellicht dat de Gingerbread update er een paar extra uur bovenop kan gooien, dan zal ik al een stuk tevredener zijn. Als de telefoon maar de eind van de dag haalt met redelijk wat bellen/smsen/games/internet en dat lukt momenteel niet altijd. Als Gingerbread dat wel lukt, ben ik een tevreden man. Elke nacht aan de oplader is voor mij immers geen probleem.
Ben het wel eens met jou maar goed wat het geheugen betreft dat weet je wel op voorhand dat er niet echt veel op zit intern en dat je dan zelf maar zal moeten uitbreiden met een geheugenkaart!! Wat Batterij betreft denk ik dat je gelijk hebt dat het bijna bij alles smartphones een probleem zal zijn

Bewerkt (26 december 2010 20:51)
Jayum

Jayum

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 23:35

Mo.;73454
Dat speakertje is een beetje misplaatst, hè? Als je hem op je bed legt, hoor je helemáál niks. Ik heb m ook altijd op of in mijn hoesje liggen. Dan hoor je nog zo'n 80% van het geluid.
Klopt ja, soms wel een beetje vervelend, maar ben er wel aardig aangewend hoorhaha!

Bewerkt (27 december 2010 23:35)

/

albertbolink

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 27 december 2010
  • 23:49

Ik heb sinds hedenmiddag dit accessoire Jabra BT3030 Bluetooth Stereo Headset - PDAshop.nl , en begrijp me goed ik ga nu niet reclame maken. MAAR wat kan ik nu ook van het geluid genieten zowel bij navigatie als bij de muziek van de radio via tunein.

Bewerkt (27 december 2010 23:49)
prootje

prootje

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 29 december 2010
  • 13:15

Het enige echte nadeel vind ik de interne opslag, gewoon erg vervelend dat ik elke keer diverse apps moet deleten om een update te kunnen doen

Bewerkt (29 december 2010 13:15)
John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2011
  • 15:10

- dat je bij de instellingen voor herinneringen, de standaard herinneringstijd op ALLE tijden kan instellen, behalve op nooit! Ik wil meestal geen herinnering hebben, dus daar moet ik steeds aan denken als ik een afspraak erin zet. Zeker bij All day events, anders begint het ding rond middernacht te piepen….

- het opstartgeluid.. na alle updates is dat er nog steeds niet uit.

Tuurlijk, voor beide nadelen zijn work-arrounds, maar je hebt zo'n telefoon natuurlijk niet om met work-arrounds te werken…

Bewerkt (3 januari 2011 15:10)
decat

decat

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2011
  • 19:16

John McClane;76066
- het opstartgeluid.. na alle updates is dat er nog steeds niet uit.

silent boot installeren

Bewerkt (22 januari 2011 19:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren