Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 21 november 2010
  • 01:07

Er zijn mensen hier op het forum die een dergelijk probleem hadden waar bij er idd een stukje vuil de boosdoener was.
Sja…niet geschoten…altijd mis

Bewerkt (21 november 2010 01:07)

Samsung Galaxy S8+

Lacuna

Lacuna

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 29 november 2010
  • 21:42

Cindy

Ik heb een desire Z binnen gekregen, en de eerste dag werkte alles goed, de 2e dag begon het touch screen af en toe te weigeren en dat werd steeds erger. Ik gaf toen een fabrieksreset, en daarna kwam ik niet eens meer door de eenmalige vragen die je krijgt na een reset.
De dag erna deed hij het nog niet, en ik heb hem toen terug gestuurd, ik kreeg al snel een nieuwe thuis en wat denk je; PRECIES HETZELFDE verhaal, ik kon het niet geloven. (Ik heb ook een “gewone”desire en die werkte altijd al prima wat dat betreft)
Ik heb deze 2e toestel weer terug gestuurd en gezegd dat ik geen vertrouwen meer had in de Z, en heb meteen een Desire HD besteld, dus mischien is er een probleem met de touchscreens (of de software ervan) van de Z ?
Groeten
Jan

Bewerkt (29 november 2010 21:42)
paul_k

paul_k

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 30 november 2010
  • 08:07

Kijk eens of het probleem optreedt als Bluetooth aan staat en of het verdwijnt als je bluetooth uitzet. Dat heb ik namelijk ontdekt. Ik snap niet hoe het in elkaar zit, maar dat maakt voor mij het grote verschil. BT aanzetten is meestal ook een uitdaging, 2 of 3 keer aanzetten en dan gaat-ie 1x aan. En na een tijdje wordt de zaak dan weer traag, tot ik BT uitzet. Hier had ik ook al een topic over geopend en niemand schijnt het te probleem te (her)kennen.

Bewerkt (30 november 2010 08:07)
Cindy

Cindy

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 01:01

paul_k;64023
Kijk eens of het probleem optreedt als Bluetooth aan staat en of het verdwijnt als je bluetooth uitzet. Dat heb ik namelijk ontdekt. Ik snap niet hoe het in elkaar zit, maar dat maakt voor mij het grote verschil. BT aanzetten is meestal ook een uitdaging, 2 of 3 keer aanzetten en dan gaat-ie 1x aan. En na een tijdje wordt de zaak dan weer traag, tot ik BT uitzet. Hier had ik ook al een topic over geopend en niemand schijnt het te probleem te (her)kennen.

Hoi Paul.

Als je me eerste stukje leest staat deze zin er in.

(Ik dacht dat het misschien kwam om dat hij op de oplader zat en om dat live whallpaper aan stond en me bluetooth dat hij even in de war raakten.)

Dus ik herken het zeker wel.
Ik gebruik bluetooth alleen niet zo veel dus heb het niet meer aan gehad.
En moet zeggen dat het momenteel prima met me scherm gaat.

Groetjes Cindy.

Bewerkt (2 december 2010 01:01)
paul_k

paul_k

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 07:38

Hoi Cindy,

fijn dat je geen problemen hebt momenteel. Mocht er toch nog eens iets vreemds zijn, ik heb op advies van mijn leverancier de telefoon een hard reset gegeven, alles opnieuw geïnstalleerd (met HTC Sense backup was dat heel makkelijk), en sindsdien zijn al mijn problemen weggebleven.

Groetjes
Paul

Bewerkt (3 december 2010 07:38)
Cindy

Cindy

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 5 december 2010
  • 22:52

Hoi Paul.

Ook heel fijn dat jou probleem weg is en ja een hard reset kan een hoop doen.
Ik moest hem sowieso van de week ook al een hard reset geven en niet voor me scherm, mijn batterij begon in eens niet zo leuk te doen.
Maar volgens mij is die nu ook weer beter dus hebben we nu eindelijk een top phone haha.

Groetjes Cindy.

Bewerkt (5 december 2010 22:52)
Desiree

Desiree

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 00:29

Bij mij blijft het scherm alleen hangen soms als ik een live wallpaper gebruik… Als je geen live wallpaper gebruik moet hij het goed doen… Dusssss gewoon geen live wallpapers gebruikenof iig niet van die hele zware..

Bewerkt (6 december 2010 00:29)
gnur

gnur

• Lid sinds 25 november 2009
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 08:42

Het probleem zoals in de eerste post omschreven lijkt op iets wat regelmatig met fietsen meemaak (en dan vooral in warm weer).
Mijn theorie was dat er een heel klein beetje vocht in de touchscreensensor (oid) zat waardoor hij constant 1 punt registreerde waarop gedrukt wordt.
(dit is wel op een HTC Legend, maar qua techniek voor het touchscreen schelen ze niks)

Bewerkt (13 december 2010 08:42)
Desiree

Desiree

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 13 december 2010
  • 12:33

Wat bij mij nu twee keer is voorgekomen is dat me telefoon ineens uit staat. Moet dan de batterij eruit en erin doen en dan kan ik m weer aanzetten… Erg vreemd.

Bewerkt (13 december 2010 12:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren