Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

passion1958

passion1958

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 22:10

ik heb een leuke aanbieding gezien voor de desire Z en wil hem toch wel graag bestellen
nu heb ik een bb bold 9000 waar ik overigens ook heel tevreden over ben maar ik was vorig jaar helemaal weg van de htc en koos uiteindelijk toch voor de bb omdat je hiermee kon pingen en toetsenbord sprak me meer aan.

maar nu zie ik dus dat er de desire Z is en hier heb je touch wat voor bepaalde opties heel prettig is en toch het q toetsenbord

de bb torch is ook zoiets
nu twijfel ik een beetje omdat ik zo gewend ben te pingen
mijn dochter heeft ook een bb en pingt dus wel maar haar vriend en die heeft een iphone
nu wil ik graag weten of je met de desire Z ook kan pingen

ik heb al vele sites afgezocht maar word er nog niet helemaal wijs uit
ben wel op foons maar nog niet zo goed erin

dus een beetje hulp zou ik erg waarderen
lees wel steeds dat de ping komt vor android maar kan niet goed zien of hij er al inmiddels is

alvast bedankt voor jullie hulp

Bewerkt (2 november 2010 22:10)
KvdLinde

KvdLinde

• Lid sinds 04 september 2009
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 11:26

Pingen is niet mogelijk met de Desire Z.
Met Whatsapp Messenger, te downloaden in de Market, kan je een soort van ping uitvoeren.
Echter weer niet direct met een BB, Whatsapp Messenger is ook verkrijgbaar voor de BB.
Zo heb je een mooi alternatief voor pingen, voor zowel Android, BB, en nog wat andere merken.
Probeer maar eens uit.

KvdLinde.

Bewerkt (6 november 2010 11:26)
monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 17:27

KvdLinde;55697
Pingen is niet mogelijk met de Desire Z.
Met Whatsapp Messenger, te downloaden in de Market, kan je een soort van ping uitvoeren.
Echter weer niet direct met een BB, Whatsapp Messenger is ook verkrijgbaar voor de BB.
Zo heb je een mooi alternatief voor pingen, voor zowel Android, BB, en nog wat andere merken.
Probeer maar eens uit.
KvdLinde.

Hmm ik heb op mijn HTC Legend de app Pingchat en hiermee kan ik wel gewoon naar BB's pingen hoor? Al weet ik niet of er dan op die BB ook weer een app word gebruikt om met andere te kunnen pingen. Het is wel mogelijk om met BB's te pingen, of er dan op de BB ook een app op moet staan weet ik niet.

Bewerkt (8 november 2010 17:27)
spannow

spannow

• Lid sinds 03 december 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 17:56

Met WhatsApp en PingChat kun je beiden een ‘ping’ bericht sturen tussen android (v 2.x geloof ik nodig) en Blackbarry en Iphone (geen Windows Mobile geloof ik).
De andere telefoon heeft het programma dan ook nodig.
Van deze 2 apps is WhatsApp voorlopig de populairste.

Bewerkt (3 december 2010 17:56)
Hitech

Hitech

• Lid sinds 23 april 2009
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 december 2010
  • 20:40

Ik gebruik idd whatsapp en kan hiermee gewoon pingen naar Blackberry's! Deze personen hoeven daarvoor geen extra applicatie te downloaden etc..

Bewerkt (4 december 2010 20:40)
Duman66

Duman66

• Lid sinds 09 december 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 5 december 2010
  • 17:10

Met Whatsapp kan je pinnen met iedereen die dat ook heeft geïnstalleerd op zijn of haar telefoon dus op de HTC, BB, iPhone, Nokia, Samsung en noem maar op. Je contactpersonen kan je alleen toevoegen door hun mobiele nummer op te slaan bij je contacten dus niet apart op de programma zelf. Dan als ze ook Whatsapp gebruiken dan zie je hun in jou lijst staan.

Met Pinchat! kan je ook pinnen met iedereen die dat ook heeft geïnstalleerd op zijn of haar telefoos dus ook op de bovengenoemde merken (behalve Nokia nog niet). Pinchat! is net als de instant messenger van de bb alleen dan heb je geen rare met nummers en letters bestaand id maar dan maak je zelf een id aan die jij zelf wilt gebruiken. Dus je kunt dan ook gewoon pingen met iedereen die dat ook op hun toestel hebben geïnstalleerd. En dan om je contacten toe te voegen kan je hun Pinchat ID opvragen en aan de hand daar van hun toevoegen. (Let op hier kan je geen BB instant messenger ID toevoegen die bestaat alleen voor BB zelf en niet voor andere toestellen en dus ook niet voor de iPhone).

Dus de 2 programma's verschillen wel van mekaar daarom kan je het beste beide op je toestel installeren.

Ik denk dat dit duidelijk genoeg is zo toch?

Groetjes,

Duman66

Bewerkt (5 december 2010 17:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren