Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

maus010

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 21:13

Ik ben best benieuwd hoeveel animo er onder de Android gebruikers is om de Desire Z aan te schaffen.

Omdat ik in aanmerking kom voor een verlenging besoot ik t-mobile eens te bellen.
In eerste instantie wilde ik mijn abo opzeggen wegens het slechte 3G netwerk van t-mobile. Na veel geklaag :p kon de dame aan de andere kant van de telefoon een mooie aanbieding maken.

- 1 jarige verlenging
- toestelprijs EUR 139,-
- abo met 190 belminuten (voor mij ruim voldoende) en web-and-walk Plus
- maandprijs EUR 22,50 gehele looptijd

Reden voor dit toestel:

- fysiek toetsenbord
- prestaties (snelheid)
- looks
- HTCsense.com
- Froyo 2.2

Wie heeft er nog meer plannen om dit toestel te bestellen??

Bewerkt (12 oktober 2010 21:13)
monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 22:00

Hmm mooie aanbieding “via de telefoon” is meestal gewoon iets wat standaard is.. of niet eens mogelijk is in sommige gevallen, ikzelf zou nooit kiezen voor een 1 jarig abbo omdat je dan veel moet betalen voor je toestel die je waarschijnlijk toch langer gaat gebruiken (of je moet veel geld er voor over hebben ). Zelf zou ik graag de desire z hebben vanwege het toetsenbord en het een desire is, jammer genoeg heb ik mijn legend nu ongeveer 5 maanden en ben ik er niet helemaal tevreden over en heb ik dus nog ruim 1.5 jaar te gaan met deze.. Als ik deze legend voor een redelijk prijsje kan verkopen zal ik misschien overwegen toch een desire z te kopen (prepaid) dit zal waarschijnlijk niet zo zijn omdat ik nog maar 15 jaar ben en ik wel andere dingen heb om mijn magere loontje aan uit te geven. (dit abbo betalen mijn ouders wel maar ik vind niet dat ik kan maken nu al om een nieuwe telefoon te vragen gezien de prijzen..)

Bewerkt (12 oktober 2010 22:00)
maus010

maus010

• Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2010
  • 07:56

En dat is dus ook de reden waarom ik mijn abo maar met 1 jaar verleng.
Anders zit je 2 jaar tegen je toestel aan te hikken als hij tegen valt. En ik wil t-mobile nog maar eens een kans geven zodat ze kunnen bewijzen dat hun 3G netwerk wel ok is. De telefoniste zei dat het waarschijnlijk een toestel-gebonden probleem was omdat ze deze klachten
de laatste tijd niet meer heeft gehoord. Of dit een verkoop truc is zullen we dan wel ondervinden.
Ik moet zeggen dat het internet na het flashen met een custom ROM pas raar is gaan doen.
Vooral de market.

En het afsluiten van een nieuw abo voor 1 jaar, dan kost de Z al snel 249euro!
Dus deze aanbieding is zo slecht nog niet om toch maar weer 1 jaar met t-mobile in zee te gaan.

Ik kan het toestel in ieder geval over een week of 5 verwachten.

Bewerkt (13 oktober 2010 07:56)
maus010

maus010

• Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2010
  • 19:15

Nou…….helaas.

Met T-Mobile gaat de deal niet door. Na de 2e keer bellen bleek het om een abo met standaard web-and-walk te gaan.
Dus 384kb download!! Ik heb nu al geen- of slecht internet, laat staan met zo'n laag abo.
Als ik het toestel met w&w Plus zou nemen, dan gingen de kosten ineens omhoog naar 34,95 per maand!
Daar konden ze dan opeens geen korting op geven.

Mooie misleidende praatjes dus.
Stap lekker op naar waarschijnlijk Vodafone.
Dan maar een 2 jarig abo waarbij het toestel wel gratis is.

Bewerkt (13 oktober 2010 19:15)
maomanna

maomanna

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 90
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2010
  • 21:01

gewoon afdingen, ik heb bij 30,- per maand 1 jaar een Desire (480,- toen) gratis gekregen, plus half jaar 50% korting op mn bundel, afdingen is wel degelijk mogelijk

Bewerkt (13 oktober 2010 21:01)
PR.2000

PR.2000

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 11:00

maus010;46702
Wie heeft er nog meer plannen om dit toestel te bestellen??

Ik ben ook van plan een HTC Desire Z aan te schaffen. Ik ben inmiddels 2 maanden bezig om een beetje thuis te geraken in de smartphonewereld, en wil er graag alles over weten voordat ik tot aanschaf over ga (beetje hobby ook).

Aanvankelijk had ik mijn pijlen gericht op de iPhone4. Dat veranderde in de Google Nexus One omdat ik nogal Google gericht ben. Maar die is inmiddels te veel verouderd.

Toen werd een maandje geleden de Desire Z gelanceerd. Even wennen aan het toetsenbordje, maar lijkt me uiteindelijk toch wel handig. Verder voldoet het toestel aan al mijn eisen. Dus die wordt het. Tenzij er binnenkort weer iets mooiers verschijnt (Google Nexus Two?).

Ik heb nu een Vodafone-abonnement (“Scherp 450”, alleen voor gsm en sms). Dat wil ik omzetten in een Vodafone 275 met mobiel internet, al heb ik gezien dat Vodafone zijn prijzen inmiddels heeft verhoogd. Jammer. Misschien dan toch een ander abonnement? Ook jammer trouwens van die datalimiet van 1Gb.

Ben wel erg benieuwd wanneer de Desire Z verkocht gaat worden. De geruchten gaan dat het 19 oktober wordt. Ik kan eigenlijk niet wachten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Groet PR Roosendaal

Bewerkt (14 oktober 2010 11:00)
maus010

maus010

• Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 13:24

De release zal waarschijnlijk begin november zijn.
Volgens T-Mobile zouden zij hem binnen 5 weken verwachten, dus kan wel kloppen.

Bewerkt (14 oktober 2010 13:24)
LuckyLukeNL

LuckyLukeNL

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 09:41

Ik koop hem wel los voor ongv. 480euro in nederland:eek:

Bewerkt (19 oktober 2010 09:41)
Seneca

Seneca

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 12:26

Beste maus.. Het zijn zeker misleidende pratjes. Je moet het zo zien. Geen elke provider heeft er verlies aan een teleoon of abbonnement. Die telefoon betaald jij in principe zelf. Tel maar zelf een keer uit. Je neemt de telefoon prijs en trek het af van een sim only abb. Ik heb sinds jaren sim only en koop zelf een telefoon. Kost op dat moment wel ff geld, maar je bent gewoon uiteindelijk toch goedkoper uit.. Sim only zijn opzich super goedkoop. Als je weg wilt bij T- mobile moet je niet blijven voor een aanbieding. Dadelijk is niks verbeterd en zit je toch een jaar mee te kijken. Ik heb zelf nooit T- mobile gehad. Had eerder Vodafone. Dat zijn echt afzetters. Ik kreeg hoge rekeningen die niet te verklaren zijn. Ik kon op hun manier van factureren ook niet mijn miniten in de gaten houden. Nu heb ik telfort en bel net zo veel ongeveer en heb nergens last van. Mijn lasten zijn echt met ongeveer de helft gdaald. Ik ben super tevreden met Telfort.

De desire z had ik ook in gedachte om de toetsenbord. Ik mail voor mijn werk erg veel en zit veel op de weg. Zo toetsen bord is handiger dan een screen toch. Typen gaat makkelijker en sneller. Ik moet wel eerlijk zeggen dat nu de twijfel bij mij opkomt, omdat ik hele goede verhalen hoor over de desire hd. Ik ben echt benieuwd. Ik denk dat ik het eerst laat uitkomen en kijken hoe de verhalen daar over zijn en de reviews. Dan beslis ik wel welke ik neem. Voor mij staat zeker vast dat het een ht wordt. Zelf heb ik slechte ervaring met samsung in verleden. Ik heb begrepen dat Samsung nu sterk verbeterd is en dat men zelf zegt dat de galaxy de beste is van moment. Ja toen de hd nog niet uit was. Ik daht ook in een review te lezen dat de hd juist weer iets beter is. Maar Samsung durf ik toch niet meer. Echt niet. Wel een mooie telefoon moet ik zeggen als ik het zo zie. I-Phone. Nee dankje. Ik heb al nu 3 jaren een htc en bevalt mij erg goed. Goed telefoon die niet snel kapot gaat en multifunctioneel. Ik belijf ook aan mijn android trouw. Sinds ik die ondekt heb. Niet zo lang geleden. toen ik mijn desire heb gekocht. Ik wil niks anders. Als ik zo zie hoeveel dingen android te wachten staan ben ik echt benieuwd. maar succes met je zoekttocht naar een nieuwe telefoon en provider als je inmiddels nog niet hebt.

Bewerkt (19 oktober 2010 12:26)
maus010

maus010

• Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 14:22

Sim Only goedkoper als een normaal abo??
Dat is wel zo, maar met los toestel ben je uiteindelijk juist duurder uit.

Los toestel = 480euro
Vodafone Sim only = 22euro x 12maanden
Totaal 775euro

Het zelfde abo, maar nu zonder Sim only:

Toestel = 249euro
abo = 27,50euro x 12maanden (AKTIE)
Totaal 579euro

Scheelt dus 200euro!!

Bewerkt (19 oktober 2010 14:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren