Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wilrik_van_anrooij

wilrik_van_anrooij

• Lid sinds 11 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2014
  • 19:36

Beste iedereen,

Bij mijn accu zit naast de punten waar de accu stroom ‘doorlaat’ (die ijzeren pinnetjes) zit een wit ‘stikkertje’. Dat witte stikkertje is nu rood geworden. betekend dit dat mijn accu kapot is?

mvg

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2014
  • 10:01

Nee, die sticker is een vocht indicator. Het betekend dat er vocht in je toestel heeft gezeten. Deze witte stickers worden dan namelijk rood. Dit heeft niets met de accu zelf te maken. Mogelijk heeft dit wel consequenties voor je garantie. Vocht schade valt normaliter niet onder garantie.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 12 januari 2014
  • 12:05

Pas de titel van je bericht even aan naar een korte omschrijving van je vraag. Alleen ‘accu’ geeft geen indicatie van waar het topic precies over gaat. Zo zal het in de zoekfunctie ook minder gericht gevonden kunnen worden. Klik op bewerken bij je bericht om dit te doen.

Zoals copymaster zegt: een vochtindicator. Heb even mijn oude Desire uit de la gevist en bij mij is hij inderdaad wit. Hoeft niet altijd te betekenen dat je toestel is wezen zwemmen, kan net zo goed ontstaan als je de accu een keer met zweethandjes hebt vast gehad.
Als een accu kapot is gaat hij meestal bol staan. Dit kun je testen door hem op een vlak oppervlak proberen rond te laten draaien. Blijft hij als een tol rondgaan is het eind in zicht.

Bewerkt (12 januari 2014 12:08)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren