Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Thijs57

Thijs57

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 maart 2013
  • 19:38

Hallo,

ik heb nu al bijna 2 jaar een Desire Z en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad,
maar zins een week of 2 laad hij niet meer goed op en zins gister helemaal niet meer.

de batterij laad alleen nog op als ik het oplaad kabeltje er echt in druk , maar als ik dan los laad houd
ie er ook gelijk mee op.

ik denk zelf dat de micro-usb ingang het probleem is.
als dat zo is, kan ik een nieuwe usb-poort kopen en zou ik die er ook zelf in kunnen zetten, of moet een bedrijf ofzo dat doen?

ik heb hem verder niet ge-root ofzo maar weet niet zeker of ik nog garantie heb

Groet, Thijs

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 17 maart 2013
  • 19:47

Je hebt als het goed is 2 jaar garantie. Dat je niet geroot bent is dus een dikke bonus in dit geval. Even bellen met HTC, goede kans dat je gewoon een nieuwe USB unit kunt laten installeren onder garantie.

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Thijs57

Thijs57

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #3
  • 17 maart 2013
  • 20:13

Oww dat is goed nieuws, ik zal morgen direct bellen!


Bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren