Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pvdh

pvdh

• Lid sinds 14 januari 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2013
  • 21:03

Om mijn HTC Desire Z helemaal leeg te maken voordat ik deze naar onze zoon doe heb ik de optie fabrieksinstellingen gekozen. Telefoon is niet geroot/geflasht of iets dergelijks. Helemaal origineel! Via de normale weg heb ik dat opgestart. Nadat ik dat gedaan had bleef het toestel maar opstarten en opstarten en opstarten ect. Na meer dan een half uur heb ik dat stopgezet. Via de normale uit en aan knop werkte dat niet. Batterij eruit gehaald. Daarna facory settings geprobeerd via volume - en aan/uit knop. Ook dat werkt niet. SD kaart gecontroleerd en is helemaal leeg. Wat kan ik nu doen? Is er een mogelijkheid dat ik een programma kan downloaden en op een eenvoudige manier de oorsponkelijke software weer kan terugzetten? Alvast bedankt voor een snelle reactie!

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 10:25

Is wel vreemd dat die niet helemaal terug gaat dat je hem weer moet instellen, wat je kan proberen is de ruu te downloaden dit is de herstel software van de telefoon.

Ik weet niet of je toestel branded is dat je een vodafone logo ziet tijdens het starten of iets, je zou deze kunnen downloaden.

HTC RUU

Deze downloaden telefoon aansluiten aan de pc als die in fastboot modus staat, dus opstarten met volume toets aan en uit knop daarna aansluiten.
Dan open je de ruu is een exe file en volg je de stappen is een keer akkoord gaan en paar keer volgende, hierna zal de herstel beginnen als de ruu niet goed is zal die niks doen dus de telefoon ook niet herstellen je krijgt dan een melding.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
pvdh

pvdh

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2013
  • 22:57

Carlos0_0;374247
Is wel vreemd dat die niet helemaal terug gaat dat je hem weer moet instellen, wat je kan proberen is de ruu te downloaden dit is de herstel software van de telefoon.

Ik weet niet of je toestel branded is dat je een vodafone logo ziet tijdens het starten of iets, je zou deze kunnen downloaden.

HTC RUU

Deze downloaden telefoon aansluiten aan de pc als die in fastboot modus staat, dus opstarten met volume toets aan en uit knop daarna aansluiten.
Dan open je de ruu is een exe file en volg je de stappen is een keer akkoord gaan en paar keer volgende, hierna zal de herstel beginnen als de ruu niet goed is zal die niks doen dus de telefoon ook niet herstellen je krijgt dan een melding.

Dank je voor je reactie Carlos0_0. Helaas werkt de link niet. Op de hompage staat al enkele dagen de melding “website shut down”. Misschien nog een andere oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 14:36

Toen ik hem gaf de link werkte de website nog wel ik zal eens kijken naar andere website.

———- Update van bericht ———-

http://www.shipped-roms.com/download.php?category=android&model=Vision&file=RUU_Vision_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.42.405.3_Radio_12.56.60.25_26.10.04.03_M_release_224299_signed.exe

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
pvdh

pvdh

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 22:03

Yep, deze link werkt wel. exe file gedownload. Morgen eens kijken. Reuze bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
pvdh

pvdh

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2013
  • 15:22

Hey Carlos0_0, problem solved! Toestel werkt nu weer perfect.
Bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren