Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

unallaz61

unallaz61

• Lid sinds 13 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2012
  • 03:02

Hoi,

Ik heb een zeerirritante probleem met een Desire Z die ik van iemand heb aangeschaft. Ik wil de gsm nu namelijk rooten, s S-offen, er draait momenteel een stock rom op 2.3.3 van HTC zelf met HBOOT 0.85, als ik connectie wil maken met de computer wanneer ik dus de toestel met de computer verbind krijg ik de melding unkown devie, de computer herkent de de Desire Z niet. Ik heb de laatste nieuwe versie van HTC sync. op mijn computer …. ik heb het verwijderd en opnieuw Geïnstalleerd geprobeerd maar weer het zelfde probleem … “unkown device” …. Ik heb de tut met Visionary app geprobeerd om te rooten en daarna te s-offen waar ik geen usb connectie voor nodig heb met de computer maar die blijft helaas hangen bij de eerste temporary root ….. Dus heb ik alleen de mogelijkheid om via adb te rooten, is maar 30 min werk maximaal maar ik kan dus helaas geen verbinding maken met de desire Z en mijn computer, ik heb het ook op een andere computer en laptop geprobeerd, exact dezelfde probleem unkown device …. Wat kan er mis zijn? De USB kabel ? ik heb de HTC desire Z zn eigen kabel geprobeerd en mn oude usb kabel van mn galaxy s i9000 alle 2 kabels dus unkown device ? Kan iemand mij a.u.b. raad geven of helpen wat er mis kan zijn?

Bewerkt (24 april 2013 15:41)
foefur

foefur

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2012
  • 21:07

Krijg je de melding op je DZ dat je moet kiezen welke verbindingstype voor USB? Het kan zijn dat dit niet gevraagd wordt en dan als standaard op opladen staat
Je zult je DZ eerst moeten downgraden naar 2.2 (froyo) om het te kunnen rooten. De Visionary kun je beter niet meer gebruiken aangezien je dan de KANS heb om hem te ‘bricken’
Ik gebruik zelf deze tut HTC Vision - XDA-Developers (engels) maar daar heb je ook eerst een connection nodig

Bewerkt (24 april 2013 15:41)
Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 29 november 2012
  • 21:32

Hey,

Dit had ik vroeger ook, zeer irritant!!!

Hier is de oplossing: (gekopierd van een andere website)

Ik heb de oplossing gevonden! Helaas wordt dit niet door de meegeleverde software ondersteund, wat een tekortkoming van de fabrikant is. Misschien dat dit opgelost kan worden in een volgende versie van LiveSuitPack.

Ga naar Download PdaNet en download en install PdaNet. Run het, en volg de instructies op het scherm, maar klik niet verder. Als Windows niet automatisch vraagt om een driver install, selecteer dan vanuit de device manager “Other device”|“Android” en reinstall/update de driver. Cancel hierna PdaNet, en reboot de computer. Nu moet er een nieuw device zijn “Android Phone”|“Android ADB interface”.

Je kunt nu wel b.v. de Android SDK en bijbehorende tools gebruiken!

Bewerkt (24 april 2013 15:55)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren