Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Adjuhh

Adjuhh

• Lid sinds 10 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 september 2012
  • 17:38

Beste htc gebruikers.
Ik zit met een dilemma, ik heb hier een htc desire Z leggen van een vriend van mij.. Nou ga ik proberen het verhaal zo duidelijk mogelijk te maken wat het probleem is.

Hij heeft een nieuwe htc batterij gehaald voor zijn telefoon omdat zijn originelen kapot was gegaan.
Nou deed deze batterij het en hij gaf ook aan dat tie opladen.. uiteindelijk was de batterij leeg en dacht hij dat hij ook niet meer opladen, nou komt het raarste der aan als je de nieuwe batterij in stopt kan maar op een manier en dat is met het logo htc naar onder.. ( wat mij niet echt lochish lijkt ).. nouja.. hij de moeilijkste niet ik op internet een andere batterij bestellen.. wat denk je.. moet die ook andersom er in.. nouja geen probleem hij deed het weer en het batterij icoontje gaf gewoon aan dat tie aant opladen was plus het oranje lichtje.. dag later belt tie weer met iemand anders telefoon dat tie weer leeg was en niet meer kon opladen.. nouja nou heb ik hem thuis liggen en wil wat informatie ophalen wat het probleem meschien kan zijn.. zal het dan toch aan de batterije liggen die verkeerd om er in moeten of is het iets anders ?

Hopelijk gaat iemand mij helpen en heeft me maat straks weer een goed werkende telefoon !

Bedankt Alvast!

Mvg
Tom Adriaansen

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
foefur

foefur

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 20:48

Zijn dit “HTC” batterijen met garantie? Of zijn het van de “el-cheapo” variant met garantie tot aan de voordeur?
Is er een mogelijkheid om de batterij in een ander toestel te testen? Om een probleem in het toestel uit te sluiten.

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 23:02

Ik denk dat dit dus batterijen zijn met garantie tot aan de voordeur aangezien ze er ook al anders in gaan, Ik zou de batterij eens als het mogelijk is in een ander toestel testen.

Adjuhh

Adjuhh

• Lid sinds 10 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 september 2012
  • 11:51

oke oke bedankt, ja ik denk ook zelf dat het aan de telefoon ligt en niet aan de batterij want als de batterij verkeerd zou zitten zou hij het ook niet een dag doen lijkt me…
Ik ga is een andere htc desire Z vinden om wat testen mee te doen..
Als mensen nog meer adviezen of ideeën hebben , of zelf dit probleem mee gemaakt hebben laat het hier achter !!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren