Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lars16anderson

lars16anderson

• Lid sinds 22 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 09:09

Sinds gisteren doet mijn toetsenbord een beetje raar. Als ik een berichtje probeer te type in bijvoorbeeld Whatsapp, maar ook gewoon een smsje met gebruik van het hardware toetsenbord dan wordt bij bepaalde letters ineen een programma geopend. Bij de B opent bijvoorbeeld de browser. De s opent het mijn berichten beginscherm etc. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, en belangrijker hoe ik dit op kan lossen? Ik heb al de instellingen van de toetsenbord snelkoppelingen nagekeken, hier staat overal “niet toegekend”.

Bewerkt (22 september 2011 09:09)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 20:26

Uitzetten batterij 2 minuten verwijderen en weer terug en opnieuw opstarten schijnt te werken.

Heb het zelf niet gehad maar bij een collega had het geholpen, kwam door update ofzo

Bewerkt (22 september 2011 20:26)
lars16anderson

lars16anderson

• Lid sinds 22 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 08:32

Het probleem heeft zichzelf al opgelost gelukkig. Zonder herstart. Toch bedankt voor de hulp.

Bewerkt (23 september 2011 08:32)
Rick1

Rick1

• Lid sinds 23 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 december 2011
  • 13:26

Hallo,Ik heb hetzelfde probleem met de letter b en s van het toetsenbord, ik krijg dan ook dezelfde snelkoppelingen.Als ik mijn telefoon dan opnieuw opstart, dan heb ik er een tijdje geen last van.. Maar het komt wel steeds terugHeeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen zonder mn telefoon steeds opnieuw te hoeven opstarten??Alvast bedankt en fijne feestdagen

Bewerkt (23 december 2011 13:26)
DDoggRecordz

DDoggRecordz

• Lid sinds 07 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 02:02

Je kan die instellingen er zelf uit halen door je instellingen te openen. Ik heb dit ook een keer gehad dat hij zelf snelkoppelingen aangemaakt had. Zo kan je ze weghalen:
Instellingen >> Applicaties >> Snelstarten
via hier kan je dan je snelkoppelingen eruit halen. Nadat ik dat gedaan had, heb ik het ook niet meer terug gekregen

Succes

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
Ron_V

Ron_V

• Lid sinds 16 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 september 2012
  • 21:50

Dank voor deze tip! Had hier eerder last van, ging toen vanzelf over. Maar komt dus ook vanzelf terug.
Nog een aanvulling voor het verwijderen in genoemde lijst: de toets even ingedrukt houden, dan komt de optie om te verwijderen naar voren.

Bewerkt (24 april 2013 15:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren