Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mardydutch

mardydutch

• Lid sinds 07 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 september 2011
  • 13:51

Krijg plotseling steeds foutmelding dat tijdens de synchronisatie met mijn pc de agenda-items van mijn toestel niet gekopieerd kunnen worden? weet iemand een oplossing buiten een harde reset?

Bewerkt (7 september 2011 13:51)
Diverking

Diverking

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 september 2011
  • 21:37

Hoi, ik heb eenzelfde soort probleem. Sinds vorige week geen sync v/d agendaitems. Account opnieuw aangemaakt. Ik heb enkele weken geleden een update naar android 2.3.3. uitgevoerd (voorstel htc).

Exchange server 2003 SP2 herstart. In de (event)logs geen enkele aanwijzing over problemen. Mijn vrouw heeft een HTC Sensation op 2.3.2. en deze synchroniseert perfect evenals onze iPad 2. Op andere sites een voorstel gevonden om terg te gaan naar fabrieksinstellingen en de accounts opnieuw aan te maken.

Dat gaat me te ver. Ik houdt mij aanbevolen voor tips

15/9: terug naar fabrieksinstellingen en allen Exchange sync via wifi instellen. => zelfde foutmelding. Ik twijfel nu echt aan android 2.3.3

Bewerkt (14 september 2011 21:37)
Diverking

Diverking

• Lid sinds 14 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 21:28

Voor diegene die een zelfde probleem hebben (Exchange 2003 SP2 op W2003). Ik heb alle bijlagen in mijn agenda op Exchange verwijderd (ingestelde periode - 1 maand t/m toekomst). Ik had al eerder een fabrieks reset gedaan en alles opnieuw ingesteld (dit hielp toen niet). Na verwijderen alle bijlagen opnieuw synchroniseren en toen werkte alles weer. Alweer een weekje geleden gedaan en alles draait nog naar volle tevredenheid. By the way ik sync via wifi zodra ik thuis kom.

Bewerkt (26 september 2011 21:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren