Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

corrie1995

corrie1995

• Lid sinds 16 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 20:31

Cindy;194319
Hmm lees toch meer problemen na de update dan goeie dingen……vraag me af of ik me Z wel moet gaan update!

ja hoor gwn doen ik heb nergens problemen mee

Bewerkt (26 juli 2011 20:31)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 22:29

corrie1995;197625
ja hoor gwn doen ik heb nergens problemen mee

Beetje rare reactie zijn toch heel veel mensen met problemen, sommige hebben geluk andere pech.
Maar ik zou niemand aanraden om te updaten, omdat je niet weet of het daadwerkelijk wel goed gaat.

Als je geen problemen met de foon hebt wacht dan gewoon met de update.

Bewerkt (26 juli 2011 22:29)
racinfo

racinfo

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 19:48

Best wel vreemd bij die update naar 2.3.3 ; bij mij geen problemen, ook niet de eerder in dit topic vermelde, maar wel had ik iets geks met mijn pas aangekochte Co-Pilot navigatie programma. Toen ik dat na de update weer opriep om een route te plannen kreeg ik in beeld dat Co-Pilot niet voor een 2e keer op een tweede toestel kon worden geinstalleerd. Ik zou eerst de versie op het 1e toestel moeten afsluiten voodat ik het op de 2e zou kunnen installeren.

Blijkbaar dacht de software van Co-Pilot dat ik een nieuwe HDZ had gekocht en probeerde mijn eerdere versie daarop te installeren !! Even voor de duidelijkheid: er is sprake van een en hetzelfde toestel, met alleen het verschil een update van Froyo naar Gingerbread.

Na vele mailtjes naar de helpdesk, na vele opnieuw installatie pogingen van Co-Pilot kreeg ik het voor elkaar dat ik gedurende een bepaalde tijd de gekochte apps (in android Market) opnieuw mocht installeren na eerst alle sporen (dus ook de mappen op de sd kaart) verwijderd te hebben. In eerste instantie probeerde ik dat met dezelfde gebruikersnaam (email adres van gmail) te doen doch dat mislukte weer jammerlijk; nadat ik eerst een nieuw gmailadres had aangemaakt bij Google en daarmee voor de (onderhand 20e keer) het programma wilde installeren ging het wel goed en startte Co-Pilot (eindelijk) weer gewoon op en kon ik wel weer opnieuw de 1.8 GB aan kaarten gaan downloaden.

Uiteindelijk is het dus wel gelukt. Met dank (?) aan de helpdesk van Co-Pilot, maar eigenlijk vind ik dit niet in de haak. Beveiligen van software is een prima zaak, maar ze mogen het ook simpeler doen zoals bijv. bij sygic waarbij ik alleen maar de licentie code behoefde in te geven na her- en opnieuw installatie.

Bewerkt (27 juli 2011 19:48)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 22:40

Uiteindelijk is het dus wel gelukt. Met dank (?) aan de helpdesk van Co-Pilot, maar eigenlijk vind ik dit niet in de haak. Beveiligen van software is een prima zaak, maar ze mogen het ook simpeler doen zoals bijv. bij sygic waarbij ik alleen maar de licentie code behoefde in te geven na her- en opnieuw installatie.

Ik geef je helemaal gelijk! Het is te ingewikkeld en je moet het maar weten. En inderdaad, een licentie code zou genoeg moeten zijn. Maar ja, die kunnen natuurlijk ook weer gedeeld worden. Wat is wijsheid in deze? Ik denk een licentie code koppelen aan je imei als je een nieuw toestel heb met je e-mailadres, met een link daarin zodat je de app kan downloaden, die je toen heb opgegeven. Maar ja, ik heb daar geen brood van gegeten dus ik weet ook niet of dat zou kunnen.

Bewerkt (27 juli 2011 22:40)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

ChantallicA

ChantallicA

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 96
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2011
  • 19:07

Hmmz..vreemd ik ervaar ook geen problemen na de update.

Bewerkt (29 juli 2011 19:07)
steven_liesenborgs

steven_liesenborgs

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 16:31

heb net dz trug ik had naar htc gebeld ze zijn men gsm komen halen nu 3 weken later heb ik hem trug met de vorige versie geen updates meer voor mijik blijf tog wel bij deze versiehtc zei trouwens ook dat ik op geen enkele manier zelf het toestel had kunnen repareren

Bewerkt (13 augustus 2011 16:31)
mothergoose

mothergoose

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 20:48

Ik heb de update op zijn DZ ook gedaan. De eerste keer ging het mis en had ik een kale 2.2.1 er op staan. Nogmaals de OTA erover heen gedaan en toen ging het wel goed. De telefoon doet het prima, ik heb geen problemen zoals de andere beschreven hebben. Wat ik wel merk is dat ik de telefoon wat trager vind dan bij 1.82 en versies ervoor.

Heel voorzichtig begin ik toch weer aan een root actie te denken en de overclock maar weer aan te zetten. Bij 1.82 had ik die wens niet overigens.

Bewerkt (14 augustus 2011 20:48)
CorvanReeuwijk

CorvanReeuwijk

• Lid sinds 26 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 08:58

Kheb zelf ook geen enkel probleem gehad met update naar gingerbread.

Bewerkt (15 augustus 2011 08:58)
j3nt3

j3nt3

• Lid sinds 06 juni 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 13:05

en ik heb ook geen problemen gehad met de update naar 2.3.3
werkt gewoon uitstekend

mischien zit er verschil in een Branded Desire z
en een simlock vrije??

zal tog ergens aan moeten liggen

als die genen eens vertellen wat voor desire z ze nu persies hebbe
mischien kunnen we dan zien of het probleem ligt bij branded telefoon of niet

Bewerkt (16 augustus 2011 13:05)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 16:07

j3nt3;207087
mischien zit er verschil in een Branded Desire z
en een simlock vrije??

Nee, daar ligt het niet aan. Het maakt niet uit op welk toestel, of het toestel nu branded is of niet, het hoort gewoon te werken.

Bewerkt (16 augustus 2011 16:07)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren