Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

steven_liesenborgs

steven_liesenborgs

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 00:53

hallo,
ik heb gisteren de download binnengekregen op mijn d z (daarvoor zat ik in het buitenland dus) nu 1 dag later verwijderde ik een app maar opeens bleef mijn dz hangen en kon ik niets anders doen dan de batterij eruit halen. nu als ik mijn htc wil opstarten komt het htc logo tevoorschijn trilt mijn gsm 1 keer en blijft dan weer hangen. nu heb ik al een hard reset geprobeers maar dat helpt niet want zodra ik op de power knop duw om te resetten blijft hij ook weer vaststeken :s
weet iemand wat ik hiermee moet doen?
Ik ben al sinds deze namiddag opzoek naar een oplossing maar vind er geen enkele. Heeft iemand dit probleem misschien ook na de update?
Ik kan ook misschien al zeggen dat het niets kan liggen met rooten ofzo want ik vind het toestel zo goed genoeghet gebeurde gewoon ineens zo spontaan
hopelijk kan iemand me helpen want ik vind het wel een duur toestelletje en zeker al je er maar 3maanden van gebruik hebt kunnen maken :s

mvg,
steven

Bewerkt (18 juli 2011 00:53)
b0lino

b0lino

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 20:08

Steve, dit probleem heb ik niet. Ik heb een ander probleem na de update; alles werkt omgekeerd. In het cijferscherm tik je de 9 aan en pakt hij de 7 etc. Als ik een app rechts onderin het scherm tik, pakt hij de app links onderin. Het menu-knopje doet niets meer, het ‘terug’ knopje pakt de instellingen, het zoekknopje pakt het homescreen en het home-knopje pakt de zoekfunctie. En tot slot, als ik het homescreen naar links schuift gaat hij naar rechts en omgekeerd. Kortom, er valt totaal niet meer met mijn HDZ te werken. Wat nu?!

Bewerkt (18 juli 2011 20:08)
Cindy

Cindy

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 22:36

Hmm lees toch meer problemen na de update dan goeie dingen……vraag me af of ik me Z wel moet gaan update!

Bewerkt (18 juli 2011 22:36)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 23:14

Vraag me af waarom jullie gelijk updaten? Zou eerst maar eens lezen op internet wat er geschreven word
over de betreffende update. Als je geen problemen hebt met je foon laat de update dan lekker voor wat het is.

Heb 1 van de eerste desire's z en draai nog steeds op 1.34 en bevalt prima.

@Bolino heb je al geprobeerd opnieuw te ijken,

Bewerkt (18 juli 2011 23:14)
Kars81

Kars81

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 09:46

@Cindy en @niekie
Waarom zou je niet updaten? Je mag er vanuit gaan dat HTC een ROM voldoende test voordat ze deze uitrollen.
En mensen zijn eerder geneigd om problemen te melden dan dat ze een goed werkend toestel hebben

@Steven
Probeer eens op te starten zonder SD-kaart.

Bewerkt (20 juli 2011 09:46)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 11:26

@Kars81 Niet helemaal waar ik schrijf toch dat ik een goed werkende foon heb.
Na iedere update lees je wel weer dat mensen problemen hebben, daarom zeg ik als je
foon het goed doet laat de update lekker voor wat het is.

Bewerkt (20 juli 2011 11:26)
Cindy

Cindy

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 14:56

Kars81;194866
@Cindy en @niekie
Waarom zou je niet updaten? Je mag er vanuit gaan dat HTC een ROM voldoende test voordat ze deze uitrollen.
En mensen zijn eerder geneigd om problemen te melden dan dat ze een goed werkend toestel hebben

@Steven
Probeer eens op te starten zonder SD-kaart.

Nou waarom ik nog steeds niet update is, om dat ik zo veel negatieve dingen lees.
Phone die alles anders doet,mensen die niet meer kunnen whatsappen, phone's die blijven hangen of het helemaal niet meer willen doen, dingen die verdwenen zijn.
Dan zou ik toch gek zijn om dat risico te nemen.
Als update er opstaad dan kan je hem niet meer terug zetten naar oude versie en dan heb je een mega probleem.

Snap je waarom ik de update nog niet doe, al wil ik het wel heel graag.

Groetjes Cindy.

Bewerkt (20 juli 2011 14:56)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 15:13

Cindy;194988
Nou waarom ik nog steeds niet update is, om dat ik zo veel negatieve dingen lees.
Phone die alles anders doet,mensen die niet meer kunnen whatsappen, phone's die blijven hangen of het helemaal niet meer willen doen, dingen die verdwenen zijn.
Dan zou ik toch gek zijn om dat risico te nemen.
Als update er opstaad dan kan je hem niet meer terug zetten naar oude versie en dan heb je een mega probleem.

Snap je waarom ik de update nog niet doe, al wil ik het wel heel graag.

Groetjes Cindy.

Je kan altijd terug naar een vorige of oudere versie. Je moet dan wel ADB installeren.
Installeer ADB in 2 stappen op je Windows computer!

Terug zetten. Downgrade your Desire-Z from 1.72 to 1.34 (and get root and S-OFF)

Bewerkt (20 juli 2011 15:13)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Cindy

Cindy

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 15:18

rvd1969;194994
Je kan altijd terug naar een vorige of oudere versie. Je moet dan wel ADB installeren.
Installeer ADB in 2 stappen op je Windows computer!

Terug zetten. Downgrade your Desire-Z from 1.72 to 1.34 (and get root and S-OFF)

Oke maar wat is ADB dan en kan je dat uit de market halen?…meestal gaat het terug zetten niet zo makkelijk…..en zo slim ben ik ook weer niet met phone's hahaha.
Meestal moet je dan weer zulke moeilijke dingen doen dat ik er geen moer meer van snap hahaha.

Bewerkt (20 juli 2011 15:18)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2011
  • 15:39

Cindy;195000
Oke maar wat is ADB dan en kan je dat uit de market halen?…meestal gaat het terug zetten niet zo makkelijk…..en zo slim ben ik ook weer niet met phone's hahaha.
Meestal moet je dan weer zulke moeilijke dingen doen dat ik er geen moer meer van snap hahaha.

Via de links die ik je hebt gegevens wordt het stap voor stap uitgelegd en kun je de benodigde bestanden downloaden. Tweede link is van XDA dus je moet wel Engels kennen. Succes Cindy!

Bewerkt (20 juli 2011 15:39)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren