Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Twanhtcdesirez

Twanhtcdesirez

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 18:18

Heu,

Heb de desire z nu ong een maandje en ben wat probleempjes tegen gekomen en ik vroeg me af of andere dit ook hebben.

probleem 1:
Wanneer ik een smsje typ, dan springt hij onder het typen soms opeens omhoog om in het bestaande gesprek te kijken, ik moet dan weer omlaag scrollen, en weer aantikken om verder te kunnen typen. Dat heb ik als ik het qwerty gebruik maar ook gewoon het touchscreen. Iemand anders die dit ook heeft??

Probleem 2:
Hij zet zichzelf op een soort gelijk doorschakelen naar voicemail stand. Dat doet ie niet altijd maar heb al een paar keer gehad, dat ik niet gebeld werd maar dat ik 10 sec later opeens een berichtje krijg van voicemail dat ik een gesprek heb gemist terwijl die helemaal niet in beeld kwam. Ook mijn vriendin zei dat ze gelijk werd doorgeschakeld naar mijn voicemail. Iemand anders die dit heeft??:confused:

Nou dit was het, ik hoop dat iemand er wat op weet, of zelf ook heeft die evt zou kunnen helpen.

gr, twan

Bewerkt (5 maart 2011 18:18)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 18:48

Twanhtcdesirez;113914
Heu,

Heb de desire z nu ong een maandje en ben wat probleempjes tegen gekomen en ik vroeg me af of andere dit ook hebben.

probleem 1:
Wanneer ik een smsje typ, dan springt hij onder het typen soms opeens omhoog om in het bestaande gesprek te kijken, ik moet dan weer omlaag scrollen, en weer aantikken om verder te kunnen typen. Dat heb ik als ik het qwerty gebruik maar ook gewoon het touchscreen. Iemand anders die dit ook heeft??

Probleem 2:
Hij zet zichzelf op een soort gelijk doorschakelen naar voicemail stand. Dat doet ie niet altijd maar heb al een paar keer gehad, dat ik niet gebeld werd maar dat ik 10 sec later opeens een berichtje krijg van voicemail dat ik een gesprek heb gemist terwijl die helemaal niet in beeld kwam. Ook mijn vriendin zei dat ze gelijk werd doorgeschakeld naar mijn voicemail. Iemand anders die dit heeft??:confused:

Nou dit was het, ik hoop dat iemand er wat op weet, of zelf ook heeft die evt zou kunnen helpen.

gr, twan

Probleem 1 kan ik je niet mee helpen heb geen Z.

Probleem 2 kan ik je eertse instantie ook niet mee helpen maar het zou te maken kunnen hebben met je provider. Mijn vriendin (zonder android telefoon/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> ) heeft ook zo nu en dan dat ze een bericht ontvangt dat ze in gebeld maar niet heeft opgenomen terwijl de telefoon voor haar neus ligt, weet niet of ze dit nu nog heeft want ze heeft een ander abonnement genomen, het probleem was met Hi.

Hoewel ik ook Hi heb heb ik dit probleem niet…

Bewerkt (5 maart 2011 18:48)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 21:11

nr1
Is me weleens gebeurd maar dacht dat het kwam omdat ik delete ofzo inhield om regel te wissen.
heb er verder geen aandacht aan gegeven. En gebeurt niet vaak dus niet storend.

Nr 2: Heb ik ook als ik me netwerkmodus op gsm/wcdma heb staan. Die nu gezet op alleen gsm,
daarna is het niet meer voorgekomen. Merk ook dat ik met alleen gsm beter ontvangst heb op sommige plekken.
Bijv als ik hier op de bank zit heb ik met gsm/wcdma maar 2 streepje en met alleen gsm volluit.
Het is raar maar waar

Bewerkt (5 maart 2011 21:11)
Twanhtcdesirez

Twanhtcdesirez

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 12:30

Oh oke, nou ik heb zelf wel hidus dat zal het wel zijn.
Zit nu alleen te twijfelen om hem te verkopen/ruilen tegen een hd, maar zou dit een slimme zet zijn?

Bewerkt (7 maart 2011 12:30)
SjacoVersteeg

SjacoVersteeg

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 18:21

Ik heb eveneens de Z, en herken probleem 1 maar al te goed. Is vrij vervelend, maar laat het zo aangezien ik dolenthousiast ben over mijn toestel. (had eerst een Nokia N97 dus dan ben je al snel blij…) Probleem 2 heb ik gelukkig niet. Wel ben ik tot de conclusie gekomen dat het fysieke toetsenbord minder wordt gebruikt dan verwacht, omdat de touch akelig nauwkeurig werkt. Wat dat betreft zou je haast over kunnen naar de HD, maar dat is natuurlijk aan jou… Persoonlijk zou ik even wachten tot de net bekendgemaakte lijnen van HTC er zijn, gezien die behoorlijk snellere processoren hebben…

Bewerkt (7 maart 2011 18:21)
corrie1995

corrie1995

• Lid sinds 16 mei 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2011
  • 15:08

prbleem 1: dan had ik ook soms
toen raakte ik pre ongeluk met 1 vinger het scherm aan, waardoor hij naar boven scrolde

prbleem 2 : heb ik niet

Bewerkt (16 mei 2011 15:08)
Desirez

Desirez

• Lid sinds 26 april 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2011
  • 22:02

Bij probleem 1: Raak je dan niet per ongeluk dat kleine touchpadje aan?

Bewerkt (16 mei 2011 22:02)
Brem89

Brem89

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 13:20

Probleem 1 heb ik ook last van het vind het erg hinderlijk. Het is niet omdat ik mijn touchscreen of touchpadje aanraak. Ik heb het soms ook in mijn hoofdmenu. Dan scrolt hij opeens door de tabbladen.. Erg irritant! Heb de telefoon pas een maandje, dus het valt me erg tegen! Maar ik denk dat het software matig een probleem is, aangezien het touch screen verder wel prima werkt!

Heb hem laatst opgestuurd want mijn micorfoon was kapot. Heb toen ook dit probleem aangegeven.. Daar hebben ze niets aan gedaan. Bij HTC sturen ze ook geen reparatie rapport mee waarin staat aangegeven wat er gedaan is.

Iemand die wel een oplossing heeft?

Bewerkt (1 juni 2011 13:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren