Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

X_fairyland_X

X_fairyland_X

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:29

Hallo,

ik heb mijn desire z nou ong 3 maand, en nooit wat meegehad, vanmiddag viel hij opeens uit toen ik met hyves bezig was, en hij wou helemaal niet meer aan.

Ik heb hem naar de phonehouse gebracht, en die hebben hem weer klaargemaakt, waarschijnlijk helemaal gereset ofzo, want ik moest alles opnieuw instellen.

Nou viel die vanavond weer uit, en krijg ik hem weer niet aan, en het led lampje knipperd rood. Nou had ik dit even opgezocht, en dit betekend dat je batterij laag is. Dat kan niet want hij was nog voor de helft vol, en toen hij uitviel lag hij op te laden. (vanmiddag niet overgens):confused:

Ik word er helemaal gek van.

Hellup! alvast bedankt!!!

Bewerkt (9 februari 2011 19:29)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:36

Tjah. Als een probleem zogenaamd opgelost is en hij doet het vervolgens weer dan stel ik voor dat je hem probeert te ruilen. Als dit nu weer opgelost wordt wie weet gebeurt het je weer maar dan als je geen garantie meer hebt. Je wilt zeker weten dat jtoestel in orde is. Doet hij dit nu voor een tweede keer dan weet je zeker dat je toestel in ieder geval niet in orde is.

Bewerkt (9 februari 2011 19:36)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 9 februari 2011
  • 19:44

Inderdaad, gelijk actie ondernemen nu het probleem nog vers is. Dit mag/moet gewoon niet kunnen. En die standaard fabel van fabrieksreset is echt typisch voor hedendaagse ‘klantendiensten’. Bel HTC en als ze beginnen over resetten, gelijk af kappen. Dan krijgen ze in de gaten dat je geen 13 in een dozijn klant bent, en zullen ze actie moeten ondernemen.

Bewerkt (9 februari 2011 19:44)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

X_fairyland_X

X_fairyland_X

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:47

htc geeft zowiezo 2 jaar garantie op je toestel, mijn vriend heeft nog de touchpro2 en heeft hem laatst ook heengebracht, en werd gewoon netjes opgestuurd en klaargemaakt met nieuwe knopjes.
En ik heb er een lifeline verzekering bij, dus zou het raar vinden dat ze hem niet willen vergoeden of iets dergelijks.

Maar snap er gewoon niets van, dat hij het vanochtend deed en vanavond weer, zou je toch verwachten dat alles weer goed is nadat je hem heen hebt gebracht?!

Bewerkt (9 februari 2011 19:47)
X_fairyland_X

X_fairyland_X

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:49

morgen maar ff weer naar de phonehouse, en anders htc maar ff opbellen idd.

Maar niemand weet een short term oplossing?!

Bewerkt (9 februari 2011 19:49)
X_fairyland_X

X_fairyland_X

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 20:02

hij doet het weer!
heb hem ong een half uurtje aan de oplader gehad en toen brande het lampje rood (constant) dus ten teke dat hij oplade. aangedaan, en nu maar weer aan de pc gelegd om op te laden.
Maar ga er wel ff meeheen, zomaar uitvallen is niet de bedoeling als de batterij nog halfvol is!

Mensen bedankt voor de hulp!

Bewerkt (9 februari 2011 20:02)
Memphius

Memphius

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2011
  • 02:51

Als ze je weg sturen, probeer dan een andere wildfire te vinden en ruil een dag of 2 van accu

Bewerkt (10 februari 2011 02:51)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren