Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bta

bta

• Lid sinds 22 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 1 november 2012
  • 15:53

Ik heb sinds een jaar een Desire S en tot voor een paar weken tot volle tevredenheid. Het was me al eerder opgevallen dat verhoudingsgewijs er veel ruimte werd ingenomen door de apps, maar ik bleef zo'n 400 mb overhouden. Zo'n drie weken geleden begon de ellende en leek het alsof het geheugen als het ware langzaam leeg liep. Gisteren had ik nog maar zo'n 7% over dus zat er niets anders op dan terug naar fabrieksinstellingen.
Nu alles weer geïnstalleerd en met dezelfde apps heb ik ipv de 7% weer 83% ruimte over.
Ik vertrouw het echter niet. Wat kan dit zijn? Ik ben altijd heel erg netjes qua apps installeren en cache legen en regelmatig opnieuw opstarten. Alles wat kan staat op het geheugenkaartje op WeatherPro na ivm de widget.
Ik heb HTC om raad/advies gevraagd maar heel veel verder dan de toch behoorlijk plichtmatige tips kwam men niet. Toen ik echt boos werd kreeg ik het voorstel om het toestel te laten repareren binnen de garantie. Dat betekent al gauw dat als het tegen zit ik het toestel zo'n drie weken kwijt ben en dan moet je maar hopen dat ze iets vinden. Dat is wel heel erg lang en bovendien heb ik geen reservetoestel.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn of heeft iemand dezelfde ervaring gehad?

Bewerkt (24 april 2013 15:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren