Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 13 oktober 2012
  • 23:35

Dit verklaart een hoop. Je hebt een S-OFF(niet officieel) toestel willen updaten met een officiële RUU.
De partities zijn waarschijnlijk anders en daarom valt niet alles op zijn/haar plekje. Nu zou je kunnen proberen het toestel weer S-ON en helemaal officieel te krijgen en dan de RUU te draaien.

Bewerkt (24 april 2013 15:41)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 oktober 2012
  • 00:00

Ik heb deze video voor je gevonden: How to S-ON the HTC Desire S, Unroot, remove Revolutionary and Clockwork Mod tutorial - YouTube

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

koenjo

koenjo

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2012
  • 12:56

Bedankt voor je reactie. Ik heb de video gekeken en gedaan wat hij zei. Eerst unrevoked eraf gehaald met android flasher en toen de RUU file van de oude originele versie gedownload. Ik wist niet goed welke ik moest pakken dus ik heb de EU versie gepakt en dan de nieuwst (8 maand oud). FileFactory Folder View - Saga en dan RUU_Saga_S_HTC_Europe_2.10.401.9_Radio_20.4801.30.0822U_3822.10.08.04_M_release_234765_signed.exe
maar er waren ook nog een aantal andere EU versies, die iets ouder waren, onder andere 2.10.401.5 en 2.10.401.8 en 1.47.401.4 en 1.28.401.1.

Nu zegt het RUU programma na installatie:
FOUT: KLANT-ID FOUT

Het ROM Updatehulpmiddel kan de Android telefoon niet updaten. Verkrijg het juiste ROM Updatehulpmiddel en probeer het opnieuw.

De telefoon startte zich opnieuw op en kreeg weer dat schermpje met rood driehoek en uitroepteken. Als ik nu in de Hboot ga zie ik bovenaan in roze gemarkeerd *** LOCKED ***. Er staat nu wel weer S-on. en de Hboot versie is 2.00.0002. Niet de goeie volgens het filmpje (moest 0.98 zijn), dus ik ga de oudste versie van filestube downloaden (1.28) maar duurt opnieuw weer een uur voor die download klaar is….

———- Update van bericht ———-

Update: ik had geen zin om weer zo lang te wachten dus in de tussentijd heb ik nogmaals geprobeerd de RUU met android 4.0 te installeren en dit is tot mijn verbazing gelukt! De telefoon werkt weer goed. Kan geen kwaad toch dat ik niet eerst als tussenstap die aller oudste versie erop heb gezet en daarna pas deze?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren