Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Xane

Xane

• Lid sinds 13 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 september 2012
  • 16:18

Beste Forumleden,

Enige tijd geleden heb ik het touchscreen/digitizer van mij HTC Desire s vervangen, het bleek toen dat het geleverde scherm niet goed functioneerde en heb deze geretourneerd. In de tussentijd heeft mijn (open) telefoon een tijd in mijn afgesloten opslagbakken gelegen. Nu heb ik het nieuwe tochscreen binnen en wil ik deze weer in mijn telefoon zetten, maar mis de doorzichtige knopjes die je tussen het LCD en touchscreen moet plaatsen om de home, menu, back en search knoppen te laten werken.

Mijn vraag: heeft iemand de naam van deze knopjes en/of enig idee waar ik deze zou kunnen bestellen?

Alvast bedankt voor de reactie.

5517

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
Xane

Xane

• Lid sinds 13 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 10:42

Ik ben bang dat niemand dit echt zal weten. Heb contact met HTC gehad en die kunnen als enige antwoord geven dat ik de telefoon ter reparatie aan moet bieden, (terwijl ik hier zelf mee bezig ben). Het enige wat ik mis zijn de knopjes. Ik heb voor de duidelijkheid nog een extra foto: Ik hoop echt dat iemand me aan de benaming/dit onderdeel kan helpen.

Mvg, Mike5544

Bewerkt (24 april 2013 15:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren