Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JustFenna

JustFenna

• Lid sinds 07 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 22:20

hee,
ik heb een tijdje een patroon na mijn acteveringsring gehad, en dat vond ik toen niet lekker werken. Toen maakte mijn vader het punt dat iedereen nu zomaar mijn telefoon kan gebruiken en al mijn privedingen kan zien. Hij heeft daar wel een punt en ik wilde dus weer een patroon na die ring (een makkelijkere zodat ik gewoon in een keer door kan). Maar nu heb ik dat ingesteld, en na dat ik hem gelocked heb, krijg ik nu alleen die ring en daarna is hij gewoon weer unocked. Iemand enige ervaring, is er een ap die ik ervoor moet downloaden (hoewel hij het eerst wel deed)….

Verder heb ik 2 mailacounts een gmail en een huismail, alleen na een paar dagen gooit hij de mail weg, dan ga ik naar alle mails, maar daar staan dan alleen de mails van een maand geleden en eerder. Ook hierbij: zijn er enige mensen met ervaringen, of dat ik een instellinge gewoon verkeerd heb staan (zou kunnen, is mijn eerste android, had hiervoor een nokia e-72)

p.s. Geen afkattingen dat als ik die ring niet wil, ik geen android tlefoon had moeten kopen, want dit is mijn eerste, dus had ik het niet kunnen weten. Als je nog vragen hebt welke instellingen ik allemaal heb, moet je die maar stellen, dan PROBEER ik het te vinden (ben daar niet al te goed in :cool

Bewerkt (24 april 2013 15:22)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 augustus 2012
  • 23:47

Doe je dat vlak nadat je scherm op slot gegaan is?
Volgens mij is het namelijk zo dat de vergrendeling pas na een paar minuten weer inschakelt. Dit om niet irritant te zijn op het moment dat je scherm op zwart gaat en je net ff te laat ben om het te voorkomen. Of zelf je scherm op zwart zet en je bedenkt dat je toch nog iets wou doen.

Laat hem een minuutje liggen nadat je scherm op zwart gaat. Dan zou hij gewoon vergrendeld moeten zijn.

Bewerkt (24 april 2013 15:22)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1428
  • Reputatie 70
  • 8 augustus 2012
  • 08:10

Ik vond het vergrendelen ook niet echt super, echt irritant als je hem vaak nodig hebt.
Ik gebruik nu App Lock om alle apps waar privé info in staat (bank, galery, facebook etc.) met een pincode te openen. Als nu iemand in mijn telefoon gaat neuzen kan hij in elk geval geen privé dingen inzien.

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

JustFenna

JustFenna

• Lid sinds 07 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2012
  • 13:11

Unlock scherm is gelukt, en ik heb iets gedaan waardoor n uook mijn mail blijft staan, maar nu wil ik de mail in mappen sorteren (heb ik ook in outlook) Ik kan alleen andere mappen kiezen als alle verzonden items of alle berichten. hoe kan ik hier nu een nieuwe map aanmaken?

Bewerkt (24 april 2013 15:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren