Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

yasje

yasje

• Lid sinds 11 december 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 10:58

Is er ook al 4.2?

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Stroper

Stroper

• Lid sinds 09 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2013
  • 16:48

Hoi,

Ik heb versie 2.3.5 en wil graag updaten naar 4.0
Ik heb alles gedaan wat er gezegd wordt maar krijg de hele tijd de foutmelding 171: connector error?
Alle drivers opnieuw geïnstalleerd, niets helpt, op windows 8 computer en windows vista computer niet.
De update gaat niet verder, de telefoon heeft geen verbinding meer met de computer.
Uiteindelijk krijg ik in mijn beeld scherm van de telefoon de tekst ***locked***.

Wie weet wat te doen??

anoniem

anoniem

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 18 augustus 2013
  • 12:42

Stroper
Hoi,

Ik heb versie 2.3.5 en wil graag updaten naar 4.0
Ik heb alles gedaan wat er gezegd wordt maar krijg de hele tijd de foutmelding 171: connector error?
Alle drivers opnieuw geïnstalleerd, niets helpt, op windows 8 computer en windows vista computer niet.
De update gaat niet verder, de telefoon heeft geen verbinding meer met de computer.
Uiteindelijk krijg ik in mijn beeld scherm van de telefoon de tekst ***locked***.

Wie weet wat te doen??

Heb je USB foutopsporing wel aan, en htc sync verwijderd?

Teipreob

Teipreob

• Lid sinds 05 maart 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2016
  • 17:30

Je zal er wel niets meer aan hebben maar voor wie dit nog proberen wil. Start de Ruu.exe als administrator. Zodra het eerste scherm in beeld komt ga naar Gebruikers/Administrator/AppData/Local en zoek de laatste directory die daar zojuist gemaakt is, zoek daar in de onderliggende folders naar een bestand Rom.zip. Verander de naam in PG88IMG.zip. Plaats dat bestand op de root van je SD en ga naar het gewone bootmenu. De hboot gaat nu de zip onderzoeken, duurt wel even, en dan vragen of je wil updaten. Werkt standaard, met S- On en Off.

Als je daarna S-off wil krijgen download HTC Bootloader Unlock van Kingo https://www.kingoapp.com/htc-bootloader-unlock.htm. Installeer en draai het, kan een keer mislukken maar dit zal werken. Als je geen verbinding krijgt heb je niet de originele kabel of goede USB drivers, HTC Sync.
Daarna kan je rooten met Kingo Root for Windows en Custom Roms draaien of doorgaan met 4.04 geroot.

Bewerkt (17 maart 2016 19:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren