Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

delano

delano

• Lid sinds 31 december 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 januari 2012
  • 17:03

hallo allemaal ik dacht bij mezelfik zal is proberen een how to te maken over andwich voor de desire
Ik ga proberen het zo makkelijkmogelijk te maken voor de beginnenden

Let op camera werkt nog niet!!!!

IK BEN TEN ALLEN TIJDENNIET VERANTWOORDELIJK VOOR ALS ER IETS GEBEURD DIT IS OP EIGEN RISICO
wat heb je nodig:
*een computer (met windows)
*usb kabel
*je HTC zelf
Als eerste moet je je HTC S-off maken en rooten. S-off betekent eigenlijk dat je toegang krijgt tot je mobiel en dan kan van alles veranderen als je dat al heb gedaan gaan dan door naar de How to om de rom te instaleren,

De How To om S-off te krijgen
1*ga als eerste naar http://revolutionary.io/ bij dowloads en klik op download voor windows sla het bestand ergens op zodat je het weer kunt vinden.
2* een Beta Key aanmaken dit is nodig om de s-off process te voltooien
bij operatig system windows aan
bij your device HTC Desire S
bij je HBoot nummer is het wat moeilijker om die te vinden zet je je mobiel uit je houd volume-down ingedrukten klikt dan op de power button. nu kom je in een menu waar staat wat voor Hbootnummer je hebt, erboven staat ook of je telefoon s-on of s-off is. (om door hetmenu te bewegen gebruik je de volume knoppen en om te selecteren de powerbutton)(om je mobiel weer op te starten klik op fastboot en dan reboot)
4* je serie nummer is te vinden op je telfoon zet je mobiel weer aan en ga naar instelingen -> over de telefoon daar staat je seriel numme.
5*nu kan je je Beta Key aanmaken.
6*verwijder HTC SYNC van je computer(als je die hebt geinstalleert).
7*gaan weer op je mobiel naar instelingen-> Energie en kijk of fast boot niet geselcteerd is (er moet dus geen vinkje in het hokje staan) kijk ook of USB-foutopsoringen gelabelt is er moet dus een vinkje staan bij HTC fastboot.
8*instaleer de http://downloads.unrevoked.com/HTCDriver3.0.0.007.exe
9*start het programma oprevolutionary.exe wat je eerder hebt gedowload het programma start zich op en vraagt of je je Beta Key wil tiepen, doe dat en klik op enter het programma vraagt ook of je clockworkmodrecovery wilt instaleren doe dat door op y tedrukken en dan enter
10* nu kunje je mobiel weer rebooten.
11*dowload het volgende bestand http://downloads.androidsu.com/superuser/Superuser-3.0.7-efgh-signed.zip en zet het op je SD-card
12* zet je mobiel weer uit en en ganaar revovery mode(volume-down+power ga naar recovery dan naar instal zip from sd card zoek naar het betsand met de naam superuser erin en druk op power druk dan op de 1e yes tussenallen no's en wacht tot het klaar is
13*nu kan je je mobiel weer rebootenen als je mobiel weer opgetsrat is dan moet er een programma bijgekomen zijngenaamd superuser
nu heb je je mobiel geroot

How to instal ICS op je mobiel

nu gaan we de nieuwe rom instaleren,dit is een stuk makkelijker dan dan het rooten voor het instaleren van de rom heb je 2 bestaden nodig
de rom zelf
en gapps (dat zij allen google app's dat zij dus alle standaard apps)
1*dowload van deze website de meest recenteversie van de rom (op het moment van schrijven is dat Beta8r4A Ice Cream Sandwich for Desire S - xda-developers
dowoload het google apps bestand Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

2*nu je de 2 betsnaden hebt gedownload zet je ze op je sd-card.en zorg dat het allebij .zip betsanden zijn
3* zet nu je telefoon uit en ga naar recovery mode (volume-down+power) in revovery mode is het verstandig om een back up te maken van de geinstaleerden rom die erop staat dit inverband met als er iets fout gaat kan je altijd terug. doe dit door naar backup an restore tegaan en dan op back up te drukken.
nu gaan we het echte werk doen.
4*Ga naar wipe data/factory reset enwacht tot het klaar is ga nu naar wipecache partition ga nu naar andvanced en dan naar wipe dalvik cache. en wacht tot het allemaal klaar is klik nu op go back nu kom je weer in het standaarmenu
ga dan naar install zip from sd-card zoek nu het rom betsand op, het heet saga_testen dan er nog wat achter maar dat veschilt per versie .druk op de 1e yes tussen allen no's wacht tot het is geinstaleerd
5*ga nu weer naar install zip fromsd-card en zoek naar gapps-ics-20111125 (with maps) instaleer deze. druk op de1e yes tussen allen no's
6* druk nu op go back en dan op reboot system

nu start je mobiel weer op en als het allemaal goed is gegaan dan zit je nu op ICS android 4.0

laat even weten of je er wat aan gehad hebt.

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
johndor

johndor

• Lid sinds 20 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 11:53

wat moet ik invullen als mijn hboot nummer niet overeenkomt met de revolutionary invultool? ik heb er namelijk 2.00.002 staan.

Help

Groet john

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
destroyer67

destroyer67

• Lid sinds 04 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 15:59

mijn hboot is ook 2.00.002

gr.Erwin

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
HD2

HD2

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 555
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 02:35

lol

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
J_oram

J_oram

• Lid sinds 10 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 11:56

Als ik gebruik maak van een goldcard hoef ik dan geen revolutionary te gebruiken?

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2012
  • 22:38

Met een goldcard krijg je geen s-off…..

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
AchtungBaby

AchtungBaby

• Lid sinds 03 mei 2012
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 16:03

Ik heb ook verkeerde Hboot, kan iemand helpen??

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren