Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ruudster

ruudster

• Lid sinds 27 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 22:08

Hallo iedereen,
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben de trotse eigenaar van een Desire S en ben er echt tevreden van buiten 1 ding.

Als ik een sms begin te typen heb ik regelmatig als ik over de 350 tekens kom een melding dat verschijnt: Bezig met converteren naar mms-bericht. :confused:

Maar dat moet ik niet hebben, zit bij Proximus en ik kan daar gigantisch veel berichten met sturen. Nu heb ik al gebeld naar de winkel waar ik hem kocht en die weten er ook geen oplossing voor (ze hebben mij wel heel beleefd en goed geholpen in de voorbije punten)
Ik heb de test verder gedaan en een sim kaart van Mobile Vikings in gestoken, daar heb ik het ook met. Het is altijd naar hetzelfde nummer, ook Proximus en die persoon kan wel gewoon smsjes versturen van meer dan 500 tekens tot 651 lang.
Het is ook niet altijd. Heb het daarnet voorgehad.
Om 21:15 uur typ ik het berichtje en ik krijg de melding. Nu om 21:59 gaat het toestel zonder problemen door naar 651 tekens.
Ik gebruik geen speciale accenten; smileys, of dergelijke (was volgens Mobile Vikings de oorzaak);
Proximus ook al gecontacteerd maar die hebben er geen oplossing voor; zoiets zit in het toestel.

Net te laat voor de chat van HTC, dus maar een mail gestuurd.
Weten jullie hier iets van, van het probleem dat ik voor heb en hoe kan ik het oplossen? Toestel is volledig up 2 date ! :p

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
NaderTeBepalen

NaderTeBepalen

• Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 22:07

maximaal 280 tekens voor sms bij htc daarboven word dit standaard mms bericht speciale karakters gelden als 3 tekens

Bewerkt (24 april 2013 14:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren