Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RobbieM

RobbieM

• Lid sinds 11 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 14:44

Goede dag!

Sinds een aantal weken hebben wij bij ons op zaak 6 nieuwe HTC Desire S toestellen aangeschaft.
Met eerste toestel gelijk aan de slag gegaan om een exchange account aan te maken. Deze moet gesynchroniseerd worden met onze Exchange 2003 SP2 server met SSL aan.
Mail werd netjes binnengehaald. Even een test mailtje gestuurd naar de account. Op de pc komt het mailtje gelijk binnen maar niet op de HTC. even handmatig syncroniseren…maar nog niks. Nog een aantal test mailtjes gestuurd. Wederom op de pc gewoon in de mailbox…niet op de HTC.
Gegevensverbinding staat aan en andere apps werken wel naar behoren.
Dag later nog steeds dezelfde problemen. Soms haalt hij wel de mailtjes binnen maar ook weer niet alles.

Vreemd dacht ik, maar laat ik nog een toestel proberen. Kort gezegd…zelfde verhaal.
3de toestel idem.

Nu heb ik hierover contact met HTC. Zei zeggen dat het aan een certificaat ligt.
Ik moest van onze Exchange server een beveiligingscertificaat halen en deze via de sd-kaart op de telefoon installeren.
Nu heb ik een aantal certificaten geprobeerd maar zonder succes.
Wat mij wel opviel is dat bij het aanmaken van een exchange account op de HTC ik een beveiligingsmelding kreeg dat het certificaat niet veilig zou zijn. Ik kon wel gewoon ‘doorgaan’ kiezen en het certificaat accepteren.

Nu hoop ik dat andere mensen mijn probleem herkennen of een oplossing weten voor mijn probleem.
Ben ik misschien is vergeten of ligt het aan onze Exchange server? (leek mij sterk aangezien mij Iphone (sorry) wel goed werkt met synchroniseren)

Namens 6 teleurgestelde HTC gebruikers,

Groeten,
Rob

Bewerkt (11 oktober 2011 14:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren