Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

thongpoon

thongpoon

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 10:54

Hallo,
Eergisteren de Desire HD gehad, en ik zit daar behoorlijk mee te modderen. Op het sd kaartje staat de handleiding van de desire, maar als ik deze aansluit op mijn pc zie ik dit niet verschijnen bij “mijn computer” dus ik kan de handleiding ook niet naar mijn pc kopieeren. Ook met behulp van sync gaat dit niet. Weet iemand hier raad op?

Ook raar is dat als je scherm uitgaat, je de HD weer moet activeren door de aan/uit knop te gebruiken. Irritant is ook dat als je een foto als achtergrond wil gebruiken, en deze selecteerd, krijg je altijd dat rottige veldje om die foto bij te snijden, maar ik wil niks bijsnijden! Ik ben zelf niet bepaald de handigste met dit soort dingen, maar ik ben nog niet overtuigd van de HD.
mvrgr. Thongpoon.
ps. kan ik er ongestraft een groter sd kaartje inzetten?

Bewerkt (28 oktober 2010 10:54)
tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 13:24

Je kunt ook even je SD kaartje uit je desire halen in een cardreader stoppen en de handleiding naar je pc kopiëren dan kun je in ieder de handleiding lezen.
Voor de andere dingen weet ik zo gauw niks.
Grtjes

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (28 oktober 2010 13:24)
bartus

bartus

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 21:43

Betreft de simkaart… ga naar instellingen - verbinden met pc - vragen (aanvinken) nu vraagt hij altijd wat je wil als je de tel aan de pc aansluit. In jouw geval dus de diskdrive gebruiken.

Betreft het activeren van het beeld kun je wellicht via instellingen - energiebesparing of beeld veranderen.. Waarschijnlijk is dat de timeout instelling onder beide kopjes.

De achtergrond kun je instellen dmv bijsnijden van de foto's.. wellicht ivm dat de fotoformaat anders is dan het beeldscherm formaat. Snijvak is dus je beeldscherm grootte.. Je kunt wel de buitenkant van het snijvlak vasthouden en vergroten over de foto..

Bewerkt (28 oktober 2010 21:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren