Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2010
  • 16:16

De scherm van de galaxy lijkt beter omdat het een super amoled is, het heeft een versterekend effect op de kleuteren zeg maar, ik heb zelf de sgs en mijn broertje wil desire hd, wat maakt nou alleen de scherm uit, desire Hd heeft vette specificaties, zoals offline navigatie, ietsjes sneller dan de sgs..well i hate to lie dus: ZICHTBAAR SNELLER dan sgslol

Je ziet de kleur verschil alleen als je de sgs en hd naast elkaar legt, anders niet en heeft gwn 16mil kleuteren net zo als my beast “sgs”

Bewerkt (29 oktober 2010 16:16)
Stef1963

Stef1963

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2010
  • 11:53

Ik heb ook beide toestellen (Desire en Desire HD) en vind het scherm van de Desire veel mooier, sneller en duidelijker dan die van de Desire HD. De Desire heeft een led scherm en de DHD een lcd. De kleuren zijn veel mooier en heeft een veel hoger contrast wat prettiger leest.
De helderheid is ook veel hoger in te stellen voor de Desire. Al met al is dit een achteruitgang op schermniveau.

Bewerkt (31 oktober 2010 11:53)
Desiree

Desiree

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 00:34

Komt gewoon omdat de toestellen dezelfde resolutie hebben alleen is het scherm van de hd een stuk groter…..dus “vagere” kleuren.

Bewerkt (6 december 2010 00:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren