Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jeroenheki

jeroenheki

• Lid sinds 20 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 18:42

Hallo,

Ik was gisteren bezig met mijn mobiel (htc desire HD) toen hij plots vast liep.. geen probleem dacht ik, dus ik haal de batterij eruit en wil hem weer aandoen. Op dat moment trilt de telefoon 3x en gaat het oranje lampje branden en verder weer niks..

Toen ben ik maar naar het boot menu gegaan (volume down + power knop) en heb via daar een paar keer geprobeerd te booten en rebooten enz.. Na wat geauhoer (na paar keer niet opstarten, niet doorstarten. Dat alleen het HTC logo in beeld bleef staan en vervolgens steeds ‘opnieuw’ opstartte) deed de mobiel het weer. (dit alles na 5 uur ermee bezig te zijn geweest). Ik was 15 minuten helemaal blij, toen plots de mobiel WEER vast liep. Ik wist dus al hoe laat het was..

Ik probeerde vanaf toen hetzelfde process te herhalen via het boot menu. Werkte niet.. Hij startte wel op, maar bij het HTC logo bleef hij staan en toen hoorde je het ‘opstart’ geluidje steeds. Hij startte zich dus steeds opnieuw op.

Heb de telefoon toen maar een uurtje laten liggen (uit). Toen ik hem weer aan wou doen deed hij het niet eens meer. Heb hem aan de lader gedaan maar zelfs het oranje lampje ging niet aan. Heb gegoogled naar dingen waardoor de telefoon bijv. niet meer kon opladen. Paar oplossingen gevonden, uitgevoerd maar werkt ook al niet.

Het enige wat ik nodig heb is dat de batterij even oplaad. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
jeroenheki

jeroenheki

• Lid sinds 20 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2013
  • 11:02

Ik ben erachter gekomen dat het niet aan de batterij ligt. Heb een andere batterij erin gedaan, werkte alsnog niet. Mijn batterij werkte nog wel in een andere telefoon (htc desire HD).

Het probleem nu is dus dat hij niet meer wil opstarten, ook al doe ik hem aan de lader, hij doet niks..

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren