Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

camaro74

camaro74

• Lid sinds 11 november 2012
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2013
  • 10:32

Hoi

Ik heb een vraagje, ik heb met Titanium Backup een backup gemaakt van al mijn apps en systemdata.
Ik draai de Sabsa 10.1 ICS rom.

Nou wil ik misschien de JB R30 rom eens uitproberen, maar kan ik die ICS backup dan wel op JB terug zetten? Of werkt dat niet?
Word er eigenlijk ook automatisch een backup van je contacten gemaakt bij zo'n backup?

Die Sabsa rom bevalt opzich prima alleen de gemaakte foto's (en zeker binnen met flits) vind ik dramatisch slecht.
Mijn vriendin heeft het zelfde toestel met stock rom en die maakt veel mooiere foto's.
Hoe komt het dat eigenlijk alle custom roms zoveel problemen met fotograferen hebben?

bedankt alvast voor de eventuele reacties.

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 08:39

Je kan een Tit Backup restoren, maar enkel de apps. Je mag absoluut geen systeeminstellingen gaan restoren! Ook niet als je bijvoorbeeld van een ICS AOKP ROM naar een ICS Sense ROM gaat. Ik doe het eigenlijk nooit…
Wat mag je wel restoren? Apps, SMSjes, oproepenlogs (kies XML), wifi toegangspunten, bluetooth koppelingen en bladwijzers. Daar hou ik het meestal op, en zelden problemen gehad.

Het probleem met de foto's komt in eerste instantie van HTC zelf. Uw vriendin draait nog op Gingerbread, met de originele drivers van HTC voor de camera. HTC heeft nooit een ICS versie vrijgegeven voor de DHD, dus zijn de ontwikkelaars op XDA aan de slag gegaan om zelf een kernel te bouwen die de camera ondersteunt. Ze zijn redelijk ver geraakt, je hebt een werkende camera, maar het kan nooit zo goed zijn als wat HTC zelf ontwikkelt.
Nog een niet te onderschatten punt is de leeftijd van je toestel. Veel goede ontwikkelaars op XDA zijn ondertussen overgestapt naar nieuwere toestellen en andere onderdelen van het forum. Ik denk aan Lord Clockan, torxx, bliind,… Er is nog wel wat ontwikkeling, maar iedereen kijkt naar iedereen om met bugfixes te komen. En dat is de reden waarom ik mijn DHD aan mijn vriendin gegeven heb en zelf een nieuw toestel gekocht heb. Waarmee ik niet wil zeggen dat je dat ook moet doen, maar als je graag zonder bugs op de laatste android versie wil draaien, dan heb je niet zo heel veel meer aan je DHD.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
camaro74

camaro74

• Lid sinds 11 november 2012
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 20:37

Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Super hoe jij hier overal de tijd voor neemt om mensen te informeren en te helpen.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 11:04

Graag gedaan

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren