Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gewoonmich

gewoonmich

• Lid sinds 15 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 10:19

Mijn HTC Desire HD heeft kuren. Nadat mijn accu compleet leeg was, heb ik hem geladen en aangezet. Daarna verscheen het hoofdtelefoon tekentje in beeld en werkte mijn bluetooth niet meer. (dit kan natuurlijk met elkaar te maken hebben)

Hard reset werkte ook niet dus toestel opgestuurd naar HTC service punt. Deze melde mij dat het niet meer te repareren is omdat mijn toestel waterschade heeft gehad. (Er zit links onder een “chipje” op het toestel en deze verkleurd roze wanneer het toestel waterschade heeft gehad) Alleen mijn toestel is echt nooit met water in aanraking geweest en heeft altijd keurig in een hoesje gezetten. Het mooie is dat mijn collega zo'n zelfde toestel heeft en ook een roze “chipje” heeft. Alleen die van hem werkt gelukkig nog wel.

Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben gehad en is er misschien toch nog een mogelijkheid om mijn toestel weer compleet werkend te krijgen. (eigenlijk werkt alles nog alleen mijn geluid is weg. Wanneer ik mijn hoofdtelefoon aansluit werkt het helemaal)

Graag jullie reacties.

Bewerkt (24 april 2013 15:14)
willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2012
  • 11:27

Probeer eens de hoofdtelefooningang schoon te blazen er kan een stofje inzitten dat een een sluiting veroorzaakt.
Laatst meegemaakt met een nokia.

gewoonmich

gewoonmich

• Lid sinds 15 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2012
  • 14:19

Dank voor je reactie. Maar dat had ik al geprobeerd. Maar hielp helaas niet. Morgen schroef ik hem open. Kijken wat ik er aan kan doen. Als het werkelijk vocht schade is, dan kan het alleen maar oxidatie zijn. Weet namelijk zeker dat hij nooit in het water is geweest! Dus maar eens de contacten schoonmaken of de complete print.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren