Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ardger9

ardger9

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2012
  • 21:36

Heb al een tijdje geen gps op mijn toestel, icoontje blijft knipperen kan geen fix krijgen. toestel is origineel. nu wilde ik een bluetooth gps muis gebruiken maar daar mee kan ie geen verbinding krijgen, hij ziet hem wel en ook juiste code ingevoerd maar conecten ho maar. doe ik iets fout of werkt een disire niet met een externe gps?

mvg ard

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 2 mei 2012
  • 22:04

Probeer eens in recovery op te starten, zet je toestel uit, dan volume knop naar beneden indrukt houden en de aan/uit knop indrukken. Dan moet je even wachten, 10 seconden ofzo, dan leest dat menu je SD kaart. Navigeer dan met de volume knop naar recovery en selecteer met de aan/uit knop, kies daar wipe dalvik cache. Dit heeft bij mij altijd GPS problemen opgelost.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Miquos

Miquos

• Lid sinds 22 april 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 11:16

Ben je wel binnen bereik van een GPS satelliet? Dat kan het probleem ook veroorzaken.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 mei 2012
  • 14:05

Voor het gebruik van een bluetooth muis moet je wel extra software installeren, Android ondersteunt het niet standaard. Zelf gebruik ik deze driver, werkt goed. Helaas kunnen niet alle applicaties overweg met “mocked locations” en zullen ook niet werken met een bluetooth GPS decoder.

En inderdaad moet je GPS decoder natuurlijk wel satellieten kunnen zien, als je binnen zit is de kans groot dat'ie er geen ziet.

Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2012
  • 14:28

En als je je gps + 3G aan hebt gaat het ook sneller met zoeken

ardger9

ardger9

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 09:42

Sander M;296645
Probeer eens in recovery op te starten, zet je toestel uit, dan volume knop naar beneden indrukt houden en de aan/uit knop indrukken. Dan moet je even wachten, 10 seconden ofzo, dan leest dat menu je SD kaart. Navigeer dan met de volume knop naar recovery en selecteer met de aan/uit knop, kies daar wipe dalvik cache. Dit heeft bij mij altijd GPS problemen opgelost.
Ik krijg hem niet in recovery opgestart heb verschillende keren geprobeert, ik probeer nu de oplossing van Marvin

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 10:20

ardger9;297462
Ik krijg hem niet in recovery opgestart heb verschillende keren geprobeert, ik probeer nu de oplossing van Marvin

Haal je batterij er even af en probeer het opnieuw, waarschijnlijk staat snel opstarten aan

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 5 mei 2012
  • 12:04

Je kan beter in het menu instellingen naar ‘energie’ gaan en helemaal onderin ‘snel opstarten’ uitschakelen.
Is wat minder rigoureus dan je accu eruit halen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Flanagan

Flanagan

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2012
  • 10:59

Alles geprobeerd wat hierboven staat met de desire hd maar ik krijg geen gps.
Ik gebruik hem ook in het buitenland voor mijn navigatie en zet dan mijn telefoon op de vliegtuigmodus.
Ik krijg dan bijna geen GPS signaal.
Bij helder weer duur het dan wel een half uur voordat ie wat gevonden heeft maar dan valt de GPS vaak onderweg uit.
Mijn andere telefoon de wildfire s daarentegen met dezelfde navigatie software en ook in de vliegtuigmodus heeft een fix binnen 5 seconden.
Iemand misschien een oplossing.

Bewerkt (24 april 2013 15:41)
Flanagan

Flanagan

• Lid sinds 10 februari 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 09:07

Flanagan;347507
Alles geprobeerd wat hierboven staat met de desire hd maar ik krijg geen gps.
Ik gebruik hem ook in het buitenland voor mijn navigatie en zet dan mijn telefoon op de vliegtuigmodus.
Ik krijg dan bijna geen GPS signaal.
Bij helder weer duur het dan wel een half uur voordat ie wat gevonden heeft maar dan valt de GPS vaak onderweg uit.
Mijn andere telefoon de wildfire s daarentegen met dezelfde navigatie software en ook in de vliegtuigmodus heeft een fix binnen 5 seconden.
Iemand misschien een oplossing.

HTC voor de 2e keer gebeld en ik mocht hem opsturen en het is kosteloos gerepareerd….werkt prima:thumbs:
nu.

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren