Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

saykodelik70

saykodelik70

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 21:57

Heren,

Weet iemand hoe Deamon controller werkt en wat de juiste instellingen zijn voor de Desire HD?

Bewerkt (24 april 2013 14:06)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2012
  • 23:57

saykodelik70;261292
Heren,

Weet iemand hoe Deamon controller werkt en wat de juiste instellingen zijn voor de Desire HD?

Aangezien je het aan het andere geslacht vraagt zal ik maar niet reageren

saykodelik70

saykodelik70

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 06:44

haha , sorry dacht dat hier alleen maar mannen zaten, tuurlijk mag je reageren graag zelfs!

Ik zie jdat je je Desire Z heb overgeclocked naar 1,5ghz hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

roelblink

roelblink

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 193
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 14:22

Overclocken kan oa met setcpu.. Deamoncontroller gebruik ik niet, maar daar zou je ook wel mee kunnen overclocken denk ik..

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 15:55

Je kan daar inderdaad ook mee overclocken, maar het proggie is iets beperkter dan bijvoorbeeld SetCPU of SysTune.
'Ideale waarden' zijn voor iedereen verschillend. We hebben misschien allemaal een DHD, maar op de ene zal 1.38Ghz stabiel zijn, terwijl iemand anders aan 1.50Ghz kan draaien.

Het is eigenlijk heel simpel: bij de wake snelheden geef je uw gewenste hoogste snelheid in terwijl je scherm aan is, en je laagste. Het programma kan dan zelf gaan bepalen wanneer hij de hoogste snelheid nodig heeft, en wanneer de laagste (bijvoorbeeld bij Angry Birds zal het op hoogste snelheid draaien, als je een SMSje aan het typen bent gaat hij zien dat hij niet de volledige capaciteit nodig heeft, en zal zichzelf verlagen naar bijvoorbeeld 500Mhz).
Hetzelfde geldt voor de sleep snelheden, daemon controller gaat die snelheden aanhouden wanneer je scherm uit is.

Wees aub slim als je zoiets gaat doen, en verhoog stap voor stap de snelheden, en ga dan testen of het stabiel blijft. Knal dus niet ineens die waarden op maximum! Je kan dit testen door een benchproggie te draaien zoals bijvoorbeeld Quadrant. Als je DHD vastloopt, of spontaan herstart, dan waren de instellingen niet stabiel meer. Indien je Quadrant helemaal kan uitdraaien kan je het weer een stapje hoger zetten.

Ik gebruik zelf ook geen DC, dus ik weet niet of er een ‘set on boot’ optie is, maar zodra je een instelling gevonden hebt die stabiel en sneller is (hogere waarden in quadrant), dan kun je ‘set on boot’ aanvinken, en zal je DHD overclocked opstarten.

Hou er aub rekening mee dat uw kernel overclocken moet ondersteunen!

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
Wouter85

Wouter85

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 19:35

SetCPU is 't meest gebruiksvriendelijk vind ik. Ik heb al gemerkt tijdens het testen dat over de 1.5GHz nutteloos is en je geen winst meer boekt (integendeel) qua performance. Hangt misschien ook wel af van welke kernel/rom die je gebruikt, maar met al de roms die ik tot nu toe getest hebt lijkt 1459MHz de meest ideale setting.

Bewerkt (24 april 2013 14:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren