Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 30 september 2011
  • 23:22

Beste forum lezers,

Is er al iets bekend over Android Ice cream 4.0 voor de desire HD?

Ik ben namelijk heel nieuwschierig, want ik zit te twijfelen of ik wacht nog tot er een nieuwe versie komt of ik ga hem rooten.

of komen er helemaal geen update's meer?

ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Daniel

Bewerkt (30 september 2011 23:22)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 30 september 2011
  • 23:37

Er is eigenlijk nog vrij weinig bekend van Ice Cream Sandwitch zelf.
Google heeft contracten gesloten met bedrijven waaronder HTC om toestellen op zijn minst een jaar lang up-to-date the houden.
Ik heb geen idee of Desire HD in dit tijdbestek valt omdat ik hem ook niet heb maar zolang je toestel het aankan en het binnen dat tijdsbestek valt dan heb je een grote kans

Bewerkt (30 september 2011 23:37)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 12:35

Ik denk niet meer als die komt en als die komt gaan ze denk ik eerst de toestellen van 2011 de update geven daarna de de desire hd pas, De update komt pas in oktober of november ofzo en htc heeft ook een contract om ze een jaar up2date te houden en in die tijd is de desire hd al weer een jaar oud.

Bewerkt (1 oktober 2011 12:35)
Salvation

Salvation

• Lid sinds 09 juni 2011
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 12:40

18 maanden up to date dagt ik!

Scheeld wel weer een half jaartje…

Bewerkt (1 oktober 2011 12:40)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 18:43

Door Joost Schellevis, dinsdag 10 mei 2011 20:01, views: 39.605

Nieuw Android-apparaat krijgt anderhalf jaar updates'

Google wil dat apparaten met Android in ieder geval anderhalf jaar lang nieuwe Android-versies krijgen. Het werkt daarvoor samen met onder andere HTC, Samsung en Motorola. Nu is het nog onduidelijk hoe lang devices updates krijgen.

Idd iets langer als een jaar maar ja dat was voor nieuwe dan vanaf dat bericht toen de de desire hd al weer uit.

'Nieuw Android-apparaat krijgt anderhalf jaar updates' | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Bewerkt (1 oktober 2011 18:43)
Danieldek

Danieldek

• Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 22:16

Dat is inderdaad wel goed nieuws. maar ik vroeg me af aangezien het toestel al 1 jaar op de markt is ( of al langer ) Volgensmij komt midden oktober ICE CREAM Sandwitch voor Google en Samsung telefoon's.

Bedankt voor de info!

Bewerkt (1 oktober 2011 22:16)
DutchDanny

DutchDanny

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 19:32

Er komt nog een Sense3 update voor de Desire HD uit in de komende 2 maanden.

mijn laatse ROM is Sense3, maar van een gelekte test versie.
Official version komt er aan.
Dit zal de laatste update zijn voor Desire HD

Bewerkt (2 oktober 2011 19:32)
Danieldek

Danieldek

• Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 17:17

Maar Sense 3.0 is toch nog niet officieel bevestigd door HTC?Jammer dat we niks mee krijgen op onze toestellen van Ice cream. Hopelijk worden daar ook rom's voor uitgebracht. ( maar dat zal vast wel )

Bewerkt (3 oktober 2011 17:17)
DutchDanny

DutchDanny

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 18:36

Danieldek;223019
Maar Sense 3.0 is toch nog niet officieel bevestigd door HTC?Jammer dat we niks mee krijgen op onze toestellen van Ice cream. Hopelijk worden daar ook rom's voor uitgebracht. ( maar dat zal vast wel )

Sense3 is wel bevestigd….

Komt binnenkort

En Icecream wordt te zwaar voor onze telefoon. Dit is het samenkomen van Gingerbread & Honeycomb

Send from my BinDroid Desire HD with Tapatalk

Bewerkt (3 oktober 2011 18:36)
Danieldek

Danieldek

• Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 18:01

Voor de liefhebbers! Custom Rom met Sense 3.5 beschikbaar voor HTC Desire HD

De HTC Sense 3.5 user interface dook al meerdere malen op in diverse foto’s en video’s van onder andere de HTC Bliss. Dit weekend werd echter bekend dat er nu een custom rom met de nieuwe Sense 3.5 user interface beschikbaar is voor de HTC Desire HD.De Custom Rom is beschikbaar dankzij het XDA developers forum waar ze het voor elkaar hebben gekregen om de gelekte rom van de HTC Bliss over te zetten naar een Desire HD. De nieuwe custom rom is gebaseerd op Android 2.3.4 met daarin dus de nieuwe Sense 3.5 interface.
De nieuwe Sense user interface is over het algemeen niet al te extreem veranderd. Wat wel meteen opvalt, is het feit dat de balk die normaal onder aan op het scherm te zien is vervangen is door een tweetal losse knoppen waarmee je direct naar het menu gaat of kunt bellen. Daarbij zou het nieuwe Sense 3.5 ook beschikbaar zijn minder geavanceerde toestellen doordat de hardware eisen iets zijn verlaagd.
Mocht je dus over een HTC Desire HD beschikken en interesse hebben in Sense 3.5 dan kun je de custom rom downloaden via de XDA developers website. Het installeren doe je alleen wel op eigen risico en wanneer je hier dus geen tot weinig ervaring mee hebt raden wij het dan ook niet aan om dit niet te doen.
Hieronder zie je nog enkele duidelijke screenshots van de nieuwe Sense 3.5 user interface.

Bron: XDA developers via androidplanet.nl +link http://www.gsmpedia.nl/htc/htc-nieuws/20934/custom-rom-met-sense-3-5-beschikbaar-voor-htc-desire-hd

Bewerkt (5 oktober 2011 18:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren