Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

yoeri

yoeri

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 15:49

even terug weer eens een fantastische “update” gekregen van htc.
deze zou de wifi problemen moeten verhelpen.

het enige wat deze rotupdate doet is helaas het “verwijderen” van de sim kaart en de wifi.
maw sinds die “update” vind ie geen gsm netwerk en geen wifi meer.
dus ook de error dat ie niet met sense kan verbinden. (logisch gezien de wifi en gsm ellende)

voor jullie roepen probeer eens een andere kaart, ik heb al 15 kaarten over de drie belgische providers verdeeld geprobeerd.

en htc antwoord zoals steeds “ vervelend dat u een probleem heeft. wij zullen het probleem als geescaleerd overmaken aan de technische dienst”.

die technische dienst is, denk ik, htc zijn benaming voor de vuilbak.

de tytn2 heb ik vanaf aankoop (zijnde eerste dag in belgie) zonder problemen gebruikt en werkt heden nog als een zon.

sindsdien is htc blijkbaar van een topmerk een flopmerk geworden.
ze zullen serieus moeten veranderen wil ik daar nog een toestel van kopen.

ik zou hem nog wel is willen terugzetten naar “fabriek ” maar vraag me wel af welke data ik kwijt ben dan?

blijven de google contacten mail contacten ergens bewaard vanwaar ik ze kan terugzetten?

en hoe met de andere data.

Bewerkt (9 augustus 2011 15:49)
yoeri

yoeri

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 16:26

nog even een update :

even de batterij eruit gezwierd en de sim + de sd.

sd en baterij er terug in en opgestart.
na opstarten kreeg ik volgend bericht.

“ dit toestel is zonet hersteld van een zware herstelpoging.
wilt u een foutrapport naar htc sturen , dan kunnen we zien waar we nu weer geblunderd hebben”

lijkt dus dat sinds die wifi herstelupdate er aardig wat misloopt.
for the record , toestel is standaard .
niet geroot en htc rom erop.

heb de sim nu trouwens in de tytn2 en de problemen om base te ontvangen zijn ook verdwenen (zelfde sim en zelfde nummer. ook zelfde netwerk natuurlijk.)

Bewerkt (9 augustus 2011 16:26)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 17:12

yoeri;203777
ik zou hem nog wel is willen terugzetten naar “fabriek ” maar vraag me wel af welke data ik kwijt ben dan?

blijven de google contacten mail contacten ergens bewaard vanwaar ik ze kan terugzetten?

en hoe met de andere data.

1. Je bent alles kwijt. Maak een backup van je gegevens. http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html
2. Google synchroniseer je contacten al.

Bewerkt (9 augustus 2011 17:12)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

yoeri

yoeri

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 17:54

nog maar even mee wachten dus.

heb het toegevoegd aan die boek die ik tezamen met de“ helpdesk” van htc al over en weer heb bijeen gemaild.
voorlopig sim in ander toestel.

data eens op pc saven en dan horen wat het management van htc antwoord op mijn schrijven.
dacht achter deze nog een htc maar toen draaide ie nog 2.2.1 .

Bewerkt (9 augustus 2011 17:54)
Danieldek

Danieldek

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 112
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 23:41

Inderdaad ik heb dus precies hetzelfde probleem.

Nog steets valt de wi-fi + 3G verbinding weg ik heb hem al gereset maar dat heeft ook geen zin gehad.
Ik hoop dat htc hier nog wel iets aan kan doen.. want dit is niet fijn ben je net een mailtje aan het schrijven ben je klaar wil je hem versturen kan het niet omdat je geen 3G verbinding hebt. ( Alleen nood oproepen )

Bewerkt (12 augustus 2011 23:41)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 14:40

Danieldek;205525

Nog steets valt de wi-fi + 3G verbinding weg ik heb hem al gereset maar dat heeft ook geen zin gehad.
Ik hoop dat htc hier nog wel iets aan kan doen.. want dit is niet fijn ben je net een mailtje aan het schrijven ben je klaar wil je hem versturen kan het niet omdat je geen 3G verbinding hebt. ( Alleen nood oproepen )

Ik had met me desire hd altijd perfect bereik het kan ook aan je provider liggen die niet overal dekking heeft, Wifi paar keer gebruikt maar ik had er geen problemen mee.

Bewerkt (13 augustus 2011 14:40)
Dinendal

Dinendal

• Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 16:30

Danieldek;205525

ik vraag me af wat het WiFi en/of 3G met nood oproepen te maken heeft

ik heb mijn DHD in maart gekocht bij KPN ik woon in Nederlands Limburg op het smalste stukje 5 km links is duitsland en 2 km is belgie
ik heb allebei de update's gekregen en ik heb totaal nergens last van

heel veel mensen hebben problemen met hun DHD als jullie eerst een kijken in de instellingen en dat eens goed zet ( of niet kan al goed staan ) maar de problemen komen niet alleen van HTC zelf af ze maken updates die brengen ze uit en ja het kan dan nog zijn dat het problemen geeft dat is omdat er mensen zijn die met de update tot het uiterste gaan en net zolang door gaan dat de telefoon problemen gaat geven

en als HTC zegt dat het probleem escaleren dan doen ze dat ook en daar bedoelen ze niet de vuilbak mee.

HTC Maakt niet het probleem maar de mensen SOMS zelf
maar ik ben het ook mee eens dat htc eens moet gaan kijken naar de klachten die ze binnen krijgen voor ze een nieuwe telefoon uitbrengen zoals de sensation

geef eerst de telefoons die achterliggen met alles een update en dan de nieuwere versie telefoons.

@ Yoeri: het is niet altijd dat het aan de simkaart ligt maar het kan zijn dat jou sim contact in de telefoon defeckt of slecht contakt maakt en daar door dat de telefoon dat aangeeft. dat kan. als ik jou was zou ik eens naar winkel gaan en vragen of ze die naar HTC sturen en dat ze hem maar goed na kijken . misschien ben je wel 4 weken tot 6 weken je telefoon kwijt maar dan kan het wel zijn dat probleem verholpen is.

Bewerkt (13 augustus 2011 16:30)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren