Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OPPO Reno 10x Zoom

  • OnePlus 7 Pro

  • Xiaomi Mi 9

  • Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

rickbat

rickbat

  • Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 juni 2011
  • 01:16

Ik krijg net een melding op m'n HTC Desire HD met het verzoek van HTC om de volgende systeemsoftwareupdate (Android 2.3 update 100,14 MB) te downloaden. Heb nergens om gevraagd, er wordt verwezen naar een HTC-website voor vragen, ben een gewone gebruiker met een KPN-abo. Ik ga er vanuit dat dit een officiële update van HTC is.
Mijn vraag is of ik nu ook kans loop op allerlei problemen met wifi, gps etc. of is de voor Desire aangepaste Gingerbread van HTC waar ieedereen op wacht?
Wat zal ik doen? Kan ik nu annuleren en op een later moment alsnog downloaden?

Bewerkt (26 juni 2011 01:16)

Rick

EricNL

EricNL

  • Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • #2
  • 26 juni 2011
  • 10:10

Je kan hem altijd op een later tijdstip opnieuw downloaden. Gewoon handmatig zoeken naar nieuwe softwareupdates. De problemen met wifi en gps lijken echter random, persoonlijk heb ik nergens last van gehad alleen is het bereik van wifi ietsje minder geworden.

Bewerkt (26 juni 2011 10:10)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Carlos0_0

Carlos0_0

  • Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • #3
  • 26 juni 2011
  • 14:02

IDd niet iedereen heeft er last van zal hem gewoon downloaden.

Bewerkt (26 juni 2011 14:02)
Dinendal

Dinendal

  • Lid sinds 30 april 2011
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • #4
  • 28 juni 2011
  • 13:54

ik heb die update ook gedaan en ik heb totaal nergens last van
daarbij moet ik wel zeggen dat ik ICT-er ben en best veel weet van modem omdat ik van oorsprong netwerk beheerder ben.
dus ik heb een andere modem dan de meesten hier.

de update heeft alleen bij mij een probleem geleverd en dat was dat ik mijn contacten zowel op gmail en op mijn telefoon kwijt was.
raar maar heb het nu weer. weet niet wat ik heb gedaan kan ook een fout van me zelf zijn geweest.

op de telefoon gebruik ik geen gps , zie ik het nut niet van in.
verder helemaal geen problemen met gingerbread update 2.3.3

sommige hebben er wel problemen mee , andere niet , ik kan niet bepalen voor jou maar ik zou de update gewoon doen.

Met vriendelijke Groet,
Dinendal

Bewerkt (28 juni 2011 13:54)
Louism55

Louism55

  • Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • #5
  • 5 juli 2011
  • 22:46

Er zijn problemen met de eerste 2.3 update. Daar zaten wifi problemen in. Als het goed is zouden die dus opgelost moeten zijn met deze update. Ik neem aan dat ze een beschrijving van de update ergens hebben staan. Zou dat eerst checken.

Bewerkt (5 juli 2011 22:46)
Eric65

Eric65

  • Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • #6
  • 8 juli 2011
  • 00:00

Dit is inderdaad zo'n update waar iedereen op zit te wachten. Er zijn zelfs mensen die de datum proberen te verzetten als ze hem nog niet ontvangen in de hoop dat het dan wel lukt.
Het beste is om altijd de update uit te voeren. De kans dat je een nieuw probleem erbij krijgt is zeker, er komen altijd weer nieuwe updates en anders waren die niet nodig. Of dat je de nieuwe problemen merkt is een tweede. Een update uitbrengen doen ze niet zomaar. De belangrijkste reden om een update uit te voeren is ivm met beveiliging. Ik heb onderhand 25 jaar een computer en ongeveer 15 jaar verschillende smartphones en altijd gelijk de update uitgevoerd zonder problemen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik mensen kende die bang waren een (Windows) update uit te voeren en die hadden dan ook altijd problemen. Waarschijnlijk trekken ze dat aan

Bewerkt (8 juli 2011 00:00)
yoeri

yoeri

  • Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • #7
  • 8 juli 2011
  • 06:00

tjah als ik de problemen zie die ik nu heb en de collega's hoor die hetzelfde toestel hebben..

heb htc al de vraag gesteld me te laten terugkeren naar de 2.2.1.
daar had ik niks problemen, keigoed toestel.

nu echter is het niet alleen wifi die me problemen geeft , ook de dataverbinding inschakelen duurt een eeuwigheid.
de contacten uit het toestel (met en zonder foto) verdwijnen en komen terug als de tel daar zin in heeft.

en sinds de update ook meerdere keren per dag de leuke melding “ geen sim gevonden” of “ sdcard niet aanwezig”.

steek je de sim in een andere dhd (op 2.2.1) geen problemen meer.


maar zoals gezegd , je hebt misschien geluk.

Bewerkt (8 juli 2011 06:00)
henklbr

henklbr

  • Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • #8
  • 8 juli 2011
  • 15:38

Er is wederom een update in de pijp: Android 2.3.3 softwareversie
2.50.405.2_Radio_12. 54.60.25_26.09.04.11_M2

Deze zal binnenkort wel worden ge-released via OTA, maar de RUU (let wel: al je gegevens worden gewist!!!) is al wel te downloaden bij XDA (alleen de PLAIN-versies (dus NIET Vodafone oid))!

RUU_Ace_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.50.405.2_Radio_12. 54.60.25_26.09.04.11_M2 - xda-developers

Bewerkt (8 juli 2011 15:38)

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

yoeri

yoeri

  • Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • #9
  • 8 juli 2011
  • 19:59

blijf ik wel even af.
eerst zien of de problemen bij de rest verergeren of verdwijnen.

nu kan ik soms nog wel bellen

Bewerkt (8 juli 2011 19:59)
rickbat

rickbat

  • Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #10
  • 8 juli 2011
  • 23:57

Hoe dan ook, ik heb het Gingerbread routerprobleem alleen bij mijn eigen wifi apparaat. Alle andere wifi's tot op heden geven een prima internetverbinding. M'n klacht wordt nu behandeld door HTC technici. Maar ik probeer nu via m'n provider een andere wifi te krijgen. Dan zouden al mijn gingerbreadproblemen opgelost moeten zijn.

Bewerkt (8 juli 2011 23:57)

Rick

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren