Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

misterw

misterw

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 21:50

Hoi iedereen,

toen ik vanmiddag mijn telefoon van het lockscreen wilde halen merkte ik ineens dat dit niet meer lukte. Ineens was het niet mogelijk om het balkje helemaal naar beneden te slepen. Na veel geploeter en gedoe was het me eindelijk gelukt en ik dacht “ach vast een software probleempje”.
Maar nadat ik mijn telefoon opnieuw opgestart heb bleef het probleem zich voordoen. Het probleem werd zelfs irritanter toen ik in landscape modus niet eens meer een ‘L’ kon typen zonder dat daarbij meteen een ‘K’ ingedrukt werd (ik zit er wel eens vaker naast maar nu gebeurde het iedere keer dat ik de toets indrukte). Nu begon ik mij toch wel wat zorgen te maken.
Toen ik thuis kwam heb ik meteen een factory reset gedaan, maar het probleem werd niet verholpen. Na een snelle backup van mijn contacten en berichten heb ik toch maar een harde reset uitgevoerd maar ook dit bleek niet te helpen.
Hierna heb ik even een programmatje gedownload om het touchscreen te testen en wat blijkt? Er is gewoon een gedeelte van mijn touchscreen dat niet werkt! Wanneer je kijkt naar de lijnen zie je dat helemaal rechts de lijn gewoon helemaal door loopt van boven naar onder. Maar iets verder naar links wordt de lijn onderbroken.

http://i89.photobucket.com/albums/k208/rebootmrw/_MG_3174-1.jpg
aan de rechterkant loopt de lijn gewoon volledig door

http://i89.photobucket.com/albums/k208/rebootmrw/img_3180.jpg
als je goed kijkt kan je zien dat de lijn onderbroken is

Op internet heb ik nog een aantal andere topics gevonden maar daar is de bottom line dat ik hem terug zal moeten brengen voor reparatie. Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn met dit probleem en hoe dit zo ineens heeft kunnen gebeuren. Het beste zou natuurlijk helemaal zijn als iemand nog een oplossing weet zodat ik hem niet terug hoef te sturen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

Unresponsive ‘gap’ in touch screen
http://bit.ly/atVDfz

Unable to get touch screen lock to open
HTC Desire - Unable to get touch screen lock to open

Bewerkt (5 april 2011 21:50)
Wiplash

Wiplash

• Lid sinds 23 december 2009
  • Berichten 222
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 23:23

Wat voor programma gebruikte je voor het testen van je touchscreen?
Ik zou het graag ook een keer proberen.

Gr, Laurens

Bewerkt (5 april 2011 23:23)
misterw

misterw

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 6 april 2011
  • 09:32

Het heet touch test van Moonblink en is te vinden in de market.

Bewerkt (6 april 2011 09:32)
robertjanquist

robertjanquist

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 16:14

Bij mij precies hetzelfde.

In de ochtend reageerde het touchscreen nog goed, maar vanaf ong. 12 uur kreeg mijn dhd hetzelfde probleem.
Bij mij zit er een streep die niet werkt ter hoogte van de volumetoets.

Ik ga er zo snel mogelijk mee terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb.

Dit is btw. gebeurd nadat ik de dhd geüpdatet heb naar Android 2.3.3

Bewerkt (5 mei 2011 16:14)
Tehshouter

Tehshouter

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 21:34

Ik heb dit met mijn htc desire is vrij vaag maar ik ben bang als ik hem opstuur ik hem niet meer kan rooten

Bewerkt (10 mei 2011 21:34)
puntje

puntje

• Lid sinds 18 januari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2011
  • 21:17

Heb dit probleem ook gehad met mijn HTC hero en daar blijkt het een vaker voorkomend probleem te zijn dat de touchlaag loslaat. Misschien komt het structureel voor bij meer HTC toestellen.

Bewerkt (11 mei 2011 21:17)

Oneplus One met exodus 1 nightly rom

robertjanquist

robertjanquist

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2011
  • 16:40

Afgelopen maandag heb ik mijn toestel terug gebracht bij The Phone House. Hier zeiden ze dat het ongeveer 2 tot 4 weken kon duren.
Afgelopen vrijdag heb ik het toestel al weer op kunnen halen in een mooi doosje met daarin mijn (in de garantie) gerepareerde HTC Desire HD, een HTC pen en een poetsdoekje voor het scherm.

Ik kan niets anders zeggen dan: Prima service!

Bewerkt (14 mei 2011 16:40)
Roy15

Roy15

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 17:58

Naar Instellingen en kiezen voor Taal en Toetsenbord. Vervolgens kiezen voor Touch Input en dan Tekst Invoer. Scrol naar beneden en kies voor IJking opnieuw instellen. Volg de aanwijzingen en hupla…bij mij heeft het gewerkt.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
theninjafanaat

theninjafanaat

• Lid sinds 08 april 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2016
  • 14:21

Geachte misterw hoe heeft u die app op uw mobiel gekregen? Want bij mijn HTC 210 Kom ik niet verder dan begin scherm ? En was het ook nog op te lossen? M.v.G. JT

theninjafanaat

theninjafanaat

• Lid sinds 08 april 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2016
  • 14:22

vandaag14:21Geachte misterw hoe heeft u die app op uw mobiel gekregen? Want bij mijn HTC 210 Kom ik niet verder dan begin scherm ? En was het ook nog op te lossen? M.v.G. JT

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren