Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JayPee

JayPee

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 11:56

Best Android-gebruikers,

Geen idee of dit probleem een specifiek euvel van de HD Desire is, of dat het een algemeen voorkomend probleem is bij Android-toestellen, dus bij voorbaat excuses als ik in de verkeerde categorie post.

Het gebeurt mij al te vaak dat wanneer ik in het berichtenvenster een thread wil verwijderen, ineens een totaal andere thread wordt verwijderd en niet die, die ik wil.

Voorbeeld: ik heb 9 threads onder elkaar staan in de lijst met berichten. Ik druk op de 3e thread van boven en houd mijn vinger ingedrukt tot dat het pop-up menu verschijnt. Vervolgens druk ik in het menu op verwijderen, ik bevestig het verwijderen en dan wordt ineens de 8e thread in de lijst verwijderd terwijl de 3e gewoon blijft staan

Enig idee wat dit kan zijn? Erg vervelend als de verwijder-functie zo onbetrouwbaar is… Ik heb dit probleem al proberen te Googlen maar -tenzij ik de verkeerde zoektermen gebruik- kan geen hits vinden die hetzelfe probleem beschrijven.

Bij voorbaat dank!
Jp

Bewerkt (14 maart 2011 11:56)
bigboz

bigboz

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2011
  • 16:40

Dit probleem heb ik ook, soms ook zomaar dat alles verdwenen is -_-

Bewerkt (15 maart 2011 16:40)
JayPee

JayPee

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2011
  • 19:33

Van de ene kant goed om te weten dat ik niet de enige ben…

Van de andere kant, waar slaat zo iets op? Wat is de oorzaak? Wat is de oplossing? Van een telefoonfabrikant als HTC en een softwarefabrikant als Google mag ik toch aannemen dat men dit niet hoeft te accepteren? Of stel ik mij nou aan?

Bewerkt (15 maart 2011 19:33)
bigboz

bigboz

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 09:44

Het is ook heel irritant want sommige smsjes wil je gewoon even bewaren en is dan zonde als die door zo'n fout weg is. Want htc sense werkt ook nog niet eens goed met je online smsjes bewaren etc.

Hopelijk komt er snel een oplossing.

Bewerkt (16 maart 2011 09:44)
emotions

emotions

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2011
  • 23:16

Bij mij was het nog erger.
Ik werd dus wakker op een mooie lente dag, vogels die fluiten, de zon de lekker fel schijnt… Ik pak dus mijn HTC en ineens,, al mijn smsjes weg! T_T . ik heb nu dus een app in de market gedownload (sms backup+) die elke dag backups van mijn smsjes maakt.

En ineens vandaag stuurde mijn htc uit het niets, een oud berichtje naar een willekeurige afzender… gelukkig was het een dood normale sms en geen,.. ofzo. phew.

Bewerkt (22 maart 2011 23:16)
Broke

Broke

• Lid sinds 29 juni 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2014
  • 10:15

Hey,
Ik weet zoals de persoon helemaal boven ook niet of dit wel de juiste plaats is, maar ik waag het erop.
Mijn probleem …
Mijn vriend en ik versturen nogal veel sms'jes naar elkaar. Nooit problemen gehad tot een 2-tal dagen geleden. Nu kan ik er geen meer versturen en komen er hier bij mij ook geen meer aan (het gaat over sms-verkeer tussen mijn vriend en mij. Als ik er dan tóch eentje kan ontvangen, dan is het precies dat er 2 sms'en door elkaar zijn gekomen.
Sms'en die ik van mijn kinderen (of andere personen) krijg komen wel toe en ik kan er ook naar hen versturen zonder enig probleem. Mijn vriend en ik hebben beiden een Samsung en zijn beiden bij dezelfde provider (Proximus). Ook de kinderen, van de anderen weet ik het niet.

Kan er iemand helpen??

Thx

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren