Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fariz

Fariz

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 20:45

Goeie avond,

Ik ben al de hele dag bezig om mijn htc desire hd te rooten, maar niks lukt mij. Heb visionary, de how to van ADW gebruikt maar niks wilt het doen!

Bij visionary krijg ik wel de app superuser, maar als ik dan een tool speciaal voor rooted telefoons download van de market dan kan het niet en moet ik zeker weten dat mijn telefoon is geroot( wat ik dus heb gedaan anders krijg ik geen superuser app denk ik) iemand enig idee wat ik nu moet doen of een goeie how to liefst in het nederlands en dat alles maar dan ook alles stap voor stap word uitgelegt?
en alle how to's die ik heb gevonden waren uit 2010 dus weet ook niet zeker of het mogelijk was.

Bedankt iniedergeval.

Mvg Fariz

Bewerkt (5 maart 2011 20:45)
Stitch15

Stitch15

• Lid sinds 27 november 2009
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 21:38

Hoi, heb je op de site van xda gekeken? Als je naar subforum Android development gaat staan daar berichten over custom roms, bv Android revolution. Daaronder staan ook de stappen uitgelegd. Een goed alternatief in het NL is de tweakers site (google: got desire HD). Daar staat ook uitleg over de stappen, kan niet mislukken!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Bewerkt (5 maart 2011 21:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren