Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

kenny1988

kenny1988

• Lid sinds 24 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2011
  • 17:17

Hey mensen, ik heb sinds kort hetzelfde probleem.

Inderdaad, had ff een tijdje last van autopaneel wat automatisch startte, maar dat is sinds kort ook verholpen door mijn automatischeprobleemoplossende HTC, maar ik hou nog steeds wel, dat als ik bel, dat het automatisch op luidspeaker gaat, wat eventueel wel kan helpen is dat je telefoon gaat “ijken” (instellingen>Weergaven>Ijken - G sensor)
Maar na een tijdje helpt het ook niet meer.

Ik ga kijken wat we kunnen doen, hoort van me!

groetjes

Bewerkt (24 augustus 2011 17:17)
Ilkann

Ilkann

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 9 september 2011
  • 13:21

Is er al een oplossing ik heb sinds deze week het zelfde probleem?

Bewerkt (9 september 2011 13:21)
bematic

bematic

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 22:44

zelfde probleem sinds vandaag…
niemand een oplossing?

Bewerkt (11 september 2011 22:44)
skabang

skabang

• Lid sinds 07 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 december 2011
  • 00:31

Hier nog een met dit probleem. Help!!!!!

Bewerkt (24 april 2013 13:50)
astralogie

astralogie

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 13:21

same here..net zoals het scherm dat vanzelf opspringt…

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
Mr_Chris

Mr_Chris

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 20:25

Hoi allemaal ik las dat jullie hetzelfde probleem hebben als ik , dus dat navigatie en luidspreker vanzelf opstart , ik heb een email gestuurd naar HTC service en dit kreeg ik als antwoord '' Ik hoop dat het jullie helpt "

Dergelijke problemen worden meestal veroorzaakt doordat de telefoon “denkt” aangesloten te zijn aan een carkit. Dit wordt op zijn beurt weer veroorzaakt doordat de MicroUSB ingang wat vuil is. U kunt dan ook eens deze ingang voorzichtig schoonmaken zonder gebruik van vocht.

Een andere mogelijke oorzaak is derde partij applicaties. Start het toestel op in de veilige modus om derde partij applicaties uit te sluiten. Deze kunnen dan namelijk niet opgestart worden. U doet dit als volgt:
• Zorg ervoor dat snel opstarten uitgeschakeld is. (Instellingen -> Energie -> Snel opstarten)
• Schakel het toestel uit.
• Zet het toestel weer normaal aan.
• Zodra het licht aan gaat, drukt u op de volume omlaag toets.
• Houdt deze knop ingedrukt totdat het thuisscherm verschijnt.
Als dit het probleem oplost, zal het door derde partij applicaties worden veroorzaakt en kunt u het beste de applicaties gaan verwijderen.

U kunt de veilige modus weer uitschakelen door een soft reset uit te voeren. Dit wordt gedaan door de batterij te verwijderen voor minimaal een minuut.

Om algemene problemen met de software uit te sluiten kunt u een harde reset uitvoeren. Dit is hetzelfde als het terugzetten naar fabrieksinstellingen en wist alle gegevens en instellingen van uw toestel. U kunt een back up maken van uw contacten door deze te exporteren naar SD kaart of gebruik te maken van HTC sync. Verder kunt u op de android market zoeken naar een applicatie om uw SMS berichten op te slaan. De contacten die u heeft opgeslagen als google contact zullen veilig staan. U kunt een back up maken van Instellingen door naar Instellingen te gaan -> Privacy -> Vink Back up aan. Haal voor het uitvoeren van een harde reset ook even de SD kaart en SIM kaart eruit.

Een harde reset voert u als volgt uit:

Via de software:

Ga naar Instellingen -> SD en Telefoon geheugen (opslagruimte)-> Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Via de knoppen:

•Schakel het toestel volledig uit en verwijder de SIM en SD kaart.
•Druk op de Volume omlaag knop en houd deze ingedrukt.
•Met de volume knop ingedrukt, zet u het toestel aan door kort op de aan/uit toets te drukken.
•Zodra het witte scherm met 3 android figuurtjes tevoorschijn komt, kunt u de volume knop los laten.
•U gebruikt de volume knop om te navigeren naar “Clear Storage/Factory Reset” en u drukt vervolgens op de aan/uit toets om dit te activeren.
•Hierna verandert het scherm en drukt u op de volume omhoog knop om de bevestigen dat u deze reset wilt uitvoeren.
•Hierna herstart de telefoon. Laat de telefoon eerst opstarten en laat zoveel mogelijk alles leeg. Zet er dus geen applicaties op en dergelijke.
Probeer nu uit of het probleem is opgelost.

Als al deze stappen niet tot een oplossing leiden, zal een reparatie nodig zijn. Zie de bijlage voor verdere instructies.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
Mr_Chris

Mr_Chris

• Lid sinds 21 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2012
  • 20:34

Ik heb er onderaan wat instructies aan jullie gegeven omdat jullie hetzelfde probleem hebben als ik , ik heb het geprobeerd en ik ben erg tevreden over , het werk mijn luidspreker start niet meer vanzelf op en de navigatie ook dus ik hoop dat het jullie ook helpt , ik zet de tips nog een keer op maar dit keer bovenaan :p

Dergelijke problemen worden meestal veroorzaakt doordat de telefoon “denkt” aangesloten te zijn aan een carkit. Dit wordt op zijn beurt weer veroorzaakt doordat de MicroUSB ingang wat vuil is. U kunt dan ook eens deze ingang voorzichtig schoonmaken zonder gebruik van vocht.

Een andere mogelijke oorzaak is derde partij applicaties. Start het toestel op in de veilige modus om derde partij applicaties uit te sluiten. Deze kunnen dan namelijk niet opgestart worden. U doet dit als volgt:
• Zorg ervoor dat snel opstarten uitgeschakeld is. (Instellingen -> Energie -> Snel opstarten)
• Schakel het toestel uit.
• Zet het toestel weer normaal aan.
• Zodra het licht aan gaat, drukt u op de volume omlaag toets.
• Houdt deze knop ingedrukt totdat het thuisscherm verschijnt.
Als dit het probleem oplost, zal het door derde partij applicaties worden veroorzaakt en kunt u het beste de applicaties gaan verwijderen.

U kunt de veilige modus weer uitschakelen door een soft reset uit te voeren. Dit wordt gedaan door de batterij te verwijderen voor minimaal een minuut.

Om algemene problemen met de software uit te sluiten kunt u een harde reset uitvoeren. Dit is hetzelfde als het terugzetten naar fabrieksinstellingen en wist alle gegevens en instellingen van uw toestel. U kunt een back up maken van uw contacten door deze te exporteren naar SD kaart of gebruik te maken van HTC sync. Verder kunt u op de android market zoeken naar een applicatie om uw SMS berichten op te slaan. De contacten die u heeft opgeslagen als google contact zullen veilig staan. U kunt een back up maken van Instellingen door naar Instellingen te gaan -> Privacy -> Vink Back up aan. Haal voor het uitvoeren van een harde reset ook even de SD kaart en SIM kaart eruit.

Een harde reset voert u als volgt uit:

Via de software:

Ga naar Instellingen -> SD en Telefoon geheugen (opslagruimte)-> Terugzetten op fabrieksinstellingen.

Via de knoppen:

•Schakel het toestel volledig uit en verwijder de SIM en SD kaart.
•Druk op de Volume omlaag knop en houd deze ingedrukt.
•Met de volume knop ingedrukt, zet u het toestel aan door kort op de aan/uit toets te drukken.
•Zodra het witte scherm met 3 android figuurtjes tevoorschijn komt, kunt u de volume knop los laten.
•U gebruikt de volume knop om te navigeren naar “Clear Storage/Factory Reset” en u drukt vervolgens op de aan/uit toets om dit te activeren.
•Hierna verandert het scherm en drukt u op de volume omhoog knop om de bevestigen dat u deze reset wilt uitvoeren.
•Hierna herstart de telefoon. Laat de telefoon eerst opstarten en laat zoveel mogelijk alles leeg. Zet er dus geen applicaties op en dergelijke.
Probeer nu uit of het probleem is opgelost.

Als al deze stappen niet tot een oplossing leiden, zal een reparatie nodig zijn. Zie de bijlage voor verdere instructies.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren