Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Klaas67

Klaas67

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 15:45

Heb een nieuw account gemaakt maar kom niet verder dan het derde inlogscherm “aanmelden vanaf je” ook wordt het apparaat nr niet weergegeven. Mag ik vragen hoe jij je telefoonnr hebt ingevoerd. Heb je er +31 voor staan of gewoon 06…

Klaas

Bewerkt (22 juni 2011 15:45)
Peej

Peej

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 17:03

Als ik nu op htcsense.com naar mijn account kijk staat er +31+316… maar ik geloof dat +31 al ergens aangegeven staan? kan me herinneren dat het +316 en dan verder was.

Bewerkt (22 juni 2011 17:03)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 17:29

ik heb idd +31 ingevuld omdat dat op de telefoon ook moest, Verder werkt die gewoon goed kan gewoon me telefoon over laten gaan me toestel blokkeren enzo probeer ik maar niet

Bewerkt (22 juni 2011 17:29)
paultje_007

paultje_007

• Lid sinds 28 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2012
  • 12:15

Ik had ook problemen met synchroniseren van mijn Desire HD met de htcsense.com account.
Ik kon de telefoon wel laten overgaan maar kon geen locatie bepalen, want Dashboard zei continu:
“telefoonzoeker staat niet aan” terwijl deze op de telefoon wel aanstond.

Ik heb nu het volgende uitgevoerd van de website van androidforum en het werkt weer!:

Delete eerst je Account van de htcsense.com website en van je telefoon bij Accounts & Sync…

1. Maak opnieuw je account aan op je PC in je webbrowser, ga naar htcsense.com en kies “Word nu lid”. Vul alles netjes in. BELANGRIJK!!! - Sluit dit venster niet als er een email naar je toegestuurd wordt!!

2. Wanneer je de verificatie email krijgt, klik op de verificatie link. Zorg dat deze in een nieuw tabblad opent zodat je vorige tabblad nog steeds open blijft!!

3. Wanneer je account is geverifieerd sluit dit venster of tabblad en ga terug naar het vorige venster/tabblad die je nog open hebt in punt 1. Refresh de pagina en je zal zien dat je bij stap 3 bent gekomen.

4. Dan nu, ga op je telefoon naar Accounts en Synchronisatie en voeg een nieuw account toe, kies htcsense en meld je aan op je net aangemaakte account. Doorloop de stappen en vink alles aan. Klaar… klik dan een keer op ‘nu synchroniseren’. (Zorg ook dat in je instellingen > locatie - je telefoonzoeker en google nav integreren aan hebt staan.)

5. Ga nu weer terug naar je PC, naar je nog openstaande venster/tabblad met stap 3 en Klik nu op de groene knop. (“ik heb mijn telefoon aangemeld” staat er volgens mij op…)

Nu zou het weer moeten werken. Zo niet, doe dan je WiFi eens uit en klik op locatie vernieuwen in htcsense.com op je PC met je G/3G verbinding en voer een nieuwe sync uit op je telefoon. Het moet werken!

Succes!

Bewerkt (24 april 2013 14:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren